Toon posts:

[CM] Stickers enzo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net m'n kast metallic grijsblauw gespoten.

Mijn logo spuiten dmv malletje mislukte totaal :(

Nu zoek ik eigenlijk het volgende:
- Grote stickers voor de zij/boven kant
- Zo'n klein, vierkant stickertje voor op de kast*

Maar waar kan ik dit spul kopen?

Niek

* Volgens mij bestaat deze ook van Tweakers.net

Verwijderd

sticker heb ik geen idee van om eerlijk te zijn...dat kleine vierkantje wat jij bedoeld noemt men over het algemeen een CaseBadge, de Henk (t.net) badges zijn er niet meer *snik*

voor stickers...maak zelf een design en ga naar de plaatselijk copycopy shop en laat m uit printpapier afdrukken? wees creatief, je zit in het OCM gedeelte :D

succes! :Y)

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-08 15:39
of ga naar de plaatselijke plakboer en vraag een reepje plakfolie.

Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~dewitte/pc/t-zijkant.jpg

Ik heb oranje gespoten maar omdat dat niet helemaal volgens mijn kwaliteits eisen was heb ik smalle stroken autoplakfolie gesneden en eraan toe gevoegd. van het rest materiaal heb ik mijn nick uitgesneden. Eerst op A4 papier alle letters uitgeprint, met spuitlijm op het folie geplakt, uitgesneden en de spuitlijm weer voorzichtig met benzine verwijderd. Toen als een vol leerd :7 plakker de belettering aangebracht.

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

CaseBadges heb ik nog genoeg van p4, enermax (2 verschillende), henk (t.net, nog 3 over), duron, athlon, creative, globalwin, lian-li, asus (3 verschillende), Nvidia (2 verschillende) A-open, MSI, en Titan. En ik heb ook nog een stapeltje van Nvidia van die grote stickers voor op de zijkant. Als je interesse hebt neem maar ffies contact met me op.

Verwijderd

Wellicht werken van die decals voor modelbouw ook. Via www.curbstone-model.com kun je van die vellen bestellen die je zelf kunt bedrukken. Op die site even naar decals snel zoeken en dan kom je ze vanzelf tegen. Betreft:

SuperCal Decal set voor inkjetprinter

Transparant

Set om zelf uw eigen decals te drukken met een inkjetprinter. Gebruik deze set om beschadigde decals te vervangen of om uw eigen decals te ontwerpen. Compleet met fixatiespray en 5 stuks 8,5x11 inch transfersheets.

31.74 Euro (dus)

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 17:53 schreef The_Masterer het volgende:
www.curbstone-model.com
Werkt hier niet hoor...

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Zo'n sticker misschien ?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gijskorthals/Foto%27s/MODS/P4_Totaal.jpg

Die heb ik bij me pa gemaakt. Die heeft een drukkerij :z

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:07
Op maandag 25 maart 2002 17:57 schreef Go0s het volgende:
Zo'n sticker misschien ?

[afbeelding]

Die heb ik bij me pa gemaakt. Die heeft een drukkerij :z
Hij is wel heel :9~

Maarruh... je had hem beter uit kunnen snijden... want je ziet heel dat stikker vel zitten :r

Verwijderd

Oeps moet www.curbstone-models.com zijn.
Pagina: 1