Toon posts:

Download Probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers..

Ik heb een klein probleempje met het downloaden, ik heb het probleem zelf vooroorzaakt.. Alleen weet niet hoe of waar ik het kan oplossen..

Probleem:
Als je gewoon met de standaard downloader van windows werkt. Dan krijg je als je op een download link drukt altijd eerst een bericht van "Bestand Openen" of "Bestand Opslaan" Ik drukte toen een keer op openen.. En heb de optie "Dit bericht niet weer weergegeven" aangevinkt. ( ja stom ) Maar hoe krijg ik dit weer terug zodat ik weer 1 van die 2 opties kan kiezen..

Alvast bedankt...
mzzl

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Het wordt op prijs gesteld wanneer je zelf eerst enige moeite doet om je problemen op te lossen voor je ze hier post. :)

Zo kun je bijvoorbeeld google.com gebruiken, of de search van GoT. Via laatst genoemde is bijvoorbeeld dit [topic=350083] te vinden.

Lees ook even de FAQ en dergelijke door, dit is een probleempje met je browser en hoort dus niet in het Hardware forum thuis.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Ten eerste lees de FAQ eerst, hoi/hallo/groetjes daar doen we niet aan ;)

Over je probleem, probeer eens of het misschien ergens in internet-opties staat. Als het goed is moet het daar staan :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit hoort in WOS... maar dit is gewoon in je browsersettings te vinden

Dit topic is gesloten.