Wie heeft hier ervaring mee?
Is (openGL) 3D een beetje vooruit
te branden met de huidige drivers
voor linux?
Is (openGL) 3D een beetje vooruit
te branden met de huidige drivers
voor linux?
Verwijderd
De orginele radeon is bagger in 3dOp maandag 25 maart 2002 21:39 schreef beelzebubu het volgende:
onder 4.2.0 schijnt het te werken. Ervaring heb ik er niet mee, maar algemeen genomen presteert 3D onder linux niet slechter dan onder windows (wat je waarschijnlijk als referentiepunt neemt).
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Gewoon spullen
2D is mooi dat die het iig goed doetOp dinsdag 26 maart 2002 00:17 schreef Soepie het volgende:
Hmmzzz zou het altijd nog een keer moeten proberen. Kan je alleen wel vertellen dat je 4.2.0 MOET draaien wil je een beetje normaal beeld hebben (Yep eigen ervaring). 3D heb ik nog niet geprobeerd, zal ik komende week een keer voor je uitzoeken als ik er ff de tijd voor heb, verder draait hij in 4.2 prima in 2D (sneller en "smoother" dan mijn gf2 deed)
Verwijderd
Goeie tip: begin met een dual boot. Als je alles eenmaal aan 't werk hebt kun je altijd nog volledig overstappen, maar over het algemeen is die overstap (nog) niet zo simpel als mensen zouden willen.Op dinsdag 26 maart 2002 08:51 schreef ArchRAIDen het volgende:
[..]
2D is mooi dat die het iig goed doet
Het gaat me voornamelijk om het 3D gedeelte voor
spellen zoals CS en MOHAA, ik wil namelijk geheel
overstappen op Linux omdat ik windows beetje zat ben
en nou wel eens wat anders wilen voordat ik m'n hele
HD formatteer om met een schone lei te beginnen wil
ik toch ff weten of het werkt dus als jij het wilt proberen graag!
Helaas.... dat gaat dus nietOp dinsdag 26 maart 2002 12:53 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Goeie tip: begin met een dual boot.
Verwijderd
Same problem here...Op dinsdag 26 maart 2002 14:38 schreef ArchRAIDen het volgende:
[..]
Helaas.... dat gaat dus niet
Ik heb 2x30GB in RAID staan op mijn moederbord
en linux ziet die partities niet die daar op staan,
hij ziet alleen 2 schijven
Verwijderd
Oe, da's klote. Heeft je mobofabrikant niet aparte bootinstallatiedisks ter beschikking gesteld daarvoorOp dinsdag 26 maart 2002 14:38 schreef ArchRAIDen het volgende:
[..]
Helaas.... dat gaat dus niet
Ik heb 2x30GB in RAID staan op mijn moederbord
en linux ziet die partities niet die daar op staan,
hij ziet alleen 2 schijven
Ik kan linux wel installeren op de schijven via de RAID controller, maar dat betekent dat linux zijn eigen partities gaat aanmaken, en niets met de bestaande partities op de RAID schijf kan.Op dinsdag 26 maart 2002 15:50 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Oe, da's klote. Heeft je mobofabrikant niet aparte bootinstallatiedisks ter beschikking gesteld daarvoorSommige fabrikanten doen dat, afaik...
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Verwijderd
Heeft iemand enig idee waar ik glxinfo kan downloaden ? Ik heb hem namelijk blijkbaar niet en kan hem echt nergens vinden.Op zondag 07 juli 2002 05:08 schreef deadinspace het volgende:
0.1 fps? Als het echt een lage FPS is, dan heb je dus geen hardware 3D acceleration, en loopt hij dus de OpenGL in software te renderen.
Kijk eens met 'glxinfo' of je direct rendering hebt.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Verwijderd
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Abit heeft wel linux drivers!Op dinsdag 26 maart 2002 16:22 schreef ArchRAIDen het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft ABIT (zie sig.) geen linux drivers toch?
Verwijderd
C:\>_
ah, thx, k ga nu ff maffe, down ze morgen wel als k tijd heb.Op vrijdag 12 juli 2002 11:22 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
de nieuwste drivers die op de site van nvidia staan
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)