"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
wat voor soort bedrijf is het? als een monitor 2 jaar op een kantoor staat zal hij alleen maar veel uren aanstaan, maar als ie 2 jaar in een chemische fabriek staat is de hele binnenkant naar de klote door al die bijtende stoffen en gassen... verder zou ik letten op hoe het scherm eruit ziet en de kwaliteit ff navragen. de meeste monitoren hebben overigens 3 jaar garantie, dus als ie
jaar oud is, valt ie sowieso onder de garantie
- of ie het doet2e hands monitor aanschaffen: waarop letten?
- de prijs
Verder valt er echt zo weinig over te zeggen, het blijft electronica en morgen kan het stuk zijn. Ook een nieuwe monitor kan binnen een week stuk zijn, voordeel is dan dat je garantie hebt
Als je het ding voor een redelijke prijs kan kopen en hij ziet er goed uit moet je het gewoon doen.
de betaler vervuilt
check ook effe of ie alle resoluties aan kan die jij denkt te willen gebruiken
Verwijderd
Als de monitor nog wel scherp is.
als hij dat niet is word je na een uurtje werken met dan ding gek
als hij dat niet is word je na een uurtje werken met dan ding gek
volgens mij komt de monitor gewoon uit een kantoor en standaard zit op een Philips monitor 3 jaar garantie zover als ik heb kunnen nagaan. Maar om garantie te hebben, moet ik dan niet de originele aankoopbon hebben ofzoOp maandag 25 maart 2002 12:40 schreef jpvk007 het volgende:
wat voor soort bedrijf is het? als een monitor 2 jaar op een kantoor staat zal hij alleen maar veel uren aanstaan, maar als ie 2 jaar in een chemische fabriek staat is de hele binnenkant naar de klote door al die bijtende stoffen en gassen... verder zou ik letten op hoe het scherm eruit ziet en de kwaliteit ff navragen. de meeste monitoren hebben overigens 3 jaar garantie, dus als iejaar oud is, valt ie sowieso onder de garantie
De prijs die er voor moet betalen is 275 euro en de monitor heeft een geadviseerde resolutie van 1600 * 1200 @85 Hz ... dit lijkt mij een redelijke resolutie voor een 21" monitor.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Um, bij alle (um..2
)RMA die ik heb gedaan, was een aankoopbon niet nodig, gewoon het serie nummer en type, dan kunnen zij zelf nagaan of je nog garantie hebt.
Verder zou ik inderdaad, goed kijken naar de scherpte van het beeld.
Maar het blijft gewoon een feit dat je de meeste eventuele mankementen pas merkt als je een tijdje op de monitor hebt gewerkt.
succes!
Verder zou ik inderdaad, goed kijken naar de scherpte van het beeld.
Maar het blijft gewoon een feit dat je de meeste eventuele mankementen pas merkt als je een tijdje op de monitor hebt gewerkt.
succes!
kijk naar de productiedatum, die is uit het serienummer te halen, ik dacht xxWWYYxxxxxxxxetc, dus de productie week en jaar. kan ook net iets anders zijn, maar zodra je ergens in het begin 98 of 99 ziet staan weet je het wel.
als je op grond van het serienummer een monitor hebt van minder dan 3 jaar oud wordt er bij een probleem gewoon een swap gemaakt, vrijwel altijd krijg je dan een refurbished monitor van hetzelfde type, en jouw kapot ding zie je nooit meer terug.
in de procedure zit wel ergens verwerkt dat je een bon mee moet sturen, maar in de praktijk wordt daar nooit op gelet. de mensen van ups die het ding ophalen letten helemaal nergens op, als ze maar hun monitor afleveren. ik heb al veel te vaak meegemaakt dat de oude monitor zelfs niet wordt opgehaald.. (mensen bellen op: ik zit hier met een nieuw 18" tft scherm, wanneer komen jullie de oude nu halen ??
)
als het ding minder dan 3 jaar oud is zou ik hem zeker kopen. als er wat kapot gaat krijg je dus gewoon een mooie refurbished die is getest etc.
als je op grond van het serienummer een monitor hebt van minder dan 3 jaar oud wordt er bij een probleem gewoon een swap gemaakt, vrijwel altijd krijg je dan een refurbished monitor van hetzelfde type, en jouw kapot ding zie je nooit meer terug.
in de procedure zit wel ergens verwerkt dat je een bon mee moet sturen, maar in de praktijk wordt daar nooit op gelet. de mensen van ups die het ding ophalen letten helemaal nergens op, als ze maar hun monitor afleveren. ik heb al veel te vaak meegemaakt dat de oude monitor zelfs niet wordt opgehaald.. (mensen bellen op: ik zit hier met een nieuw 18" tft scherm, wanneer komen jullie de oude nu halen ??
als het ding minder dan 3 jaar oud is zou ik hem zeker kopen. als er wat kapot gaat krijg je dus gewoon een mooie refurbished die is getest etc.
Pagina: 1