Geef mij maar een Warsteiner.
NEE, dat kan niet. Aangezien er een A3D 1.0 Chip op jou soundkaart zit. Kan die geen A3D 2.0 sound weergeven. net als dat een soundblaster geen A3D kan weergeven. Maar voor 100piek hebie al een A3D 2.0 kaartje. wat toch veel beter klinkt.
of de drivers daarvoor bestaan weet ik niet maar het is wel mogelijk hoor...
alleen gebeurt het verwerken van A3D 2.0 dan in software (door de proc van je computer ipv door je geluidskaart) en dat is een stuk langzamer.
Ik heb een A3D 2.0 kaart (Xlerate Pro) en met de goeie drivers zou die A3D 3.0 aan kunnen....
alleen gebeurt het verwerken van A3D 2.0 dan in software (door de proc van je computer ipv door je geluidskaart) en dat is een stuk langzamer.
Ik heb een A3D 2.0 kaart (Xlerate Pro) en met de goeie drivers zou die A3D 3.0 aan kunnen....
Dat is hetzelfde als een softwarematige wavetable met een hardwarematige vergelijken en dan is een HWmatige toch wel 10x beter.
volgens mij kan je gewoon de a3d 3.0 driver installen van http://support.aureal.com/
edit:
uit de wavetracing applet reame<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>requires Vortex 2 /A3D 2.0 system for full audio functionality, A3D 1.x systems supported for 3D positioning and wall occlusions, but no wall reflections[/quote]dus a3d 1.0 heeft wel positioning en inclusions, maar geen refelctions, daarvoor moet je een a3d 2.0 kaartje hebben.
edit:
uit de wavetracing applet reame<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>requires Vortex 2 /A3D 2.0 system for full audio functionality, A3D 1.x systems supported for 3D positioning and wall occlusions, but no wall reflections[/quote]dus a3d 1.0 heeft wel positioning en inclusions, maar geen refelctions, daarvoor moet je een a3d 2.0 kaartje hebben.
Welke chip zit er op jouw kaart? Vortex 2 dan kan je zelfs A3D 3.0
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Pagina: 1