Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
hmm...is wel erg groot..
ik dacht meer aan iets dat je in je jaszak kon steken...
zoiets als de iPod, maar dan met de fuctie dat je er foto's op kan zetten direct van de camera...
ik dacht meer aan iets dat je in je jaszak kon steken...
zoiets als de iPod, maar dan met de fuctie dat je er foto's op kan zetten direct van de camera...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Bekijk de Archos Multimedia 10 eens...
op www.archos.com
Apparaat is nog niet uit maar ik zit er heeeeel erg op te wachten!
Je kunt hem gebruiken als externe HD (met USB2.0), je kunt er zo je flash/memory kaartjes in uitlezen...OP het apparaat je fotos bekijken (of via de TV)...en je kunt hem als HD-VideoRecorder gebruiken (met extra module)....
Maar wanneertie nou in de verkoop komt?????
Trws minder dat er maar een 10Gig HDtje in zit...heb er al een 30Gig exemplaar voor klaar liggen! ;-) (nu maar hopen dattie simpel in te bouwen zijn)
op www.archos.com
Je kunt hem gebruiken als externe HD (met USB2.0), je kunt er zo je flash/memory kaartjes in uitlezen...OP het apparaat je fotos bekijken (of via de TV)...en je kunt hem als HD-VideoRecorder gebruiken (met extra module)....
Trws minder dat er maar een 10Gig HDtje in zit...heb er al een 30Gig exemplaar voor klaar liggen! ;-) (nu maar hopen dattie simpel in te bouwen zijn)
ook wel erg groot en zwaar...ik zoek iets dat ook te gebruiken is als portable mp3 speler...Op woensdag 27 maart 2002 20:03 schreef FrTi2 het volgende:
Bekijk de Archos Multimedia 10 eens...
op www.archos.com
Dat product is ook als portable MP3-speler te gebruiken, dus precies wat jij zoekt...Op woensdag 27 maart 2002 21:41 schreef Mooooody het volgende:
[..]
ook wel erg groot en zwaar...ik zoek iets dat ook te gebruiken is als portable mp3 speler...
Rond de 550 euro incl. BTW, incl. de photomodule.Op zondag 30 juni 2002 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er erg goed uit! Wat gaat dat ding kosten? Iemand?
Check [topic=494345/1/100]
Key benefits
Bring your mine anywhere
A set of 4 AA batteries will give you hours of usage. You can also opt for the rechargeable lithium ion battery pack(+) and car charger(+) to give you even more flexibility
Take your mine to the field
mine is also the perfect companion to digital photography with its support for an array of memory cards, and its ability to support direct image download from digital cameras(
Organise on the go
Easily organise the files stored in your mine with its built-in folder management capability while on the move so that your information is ready the moment you are back
Extend storage capacity of your PC and laptop
You don't need a cradle to work with a PC. When plugged into the PC via USB, mine acts as a removable storage device, increasing your storage and backup options. You can easily organize and transfer your information to and from your mine
Share your moments
Share the images that are stored in mine with loved ones or colleagues by doing a slideshow on TV. Without the need of a computer, you can show your photos in your lighter moments while enjoying the comfort in your living room
Form an image sharing workgroup
Share the digital files stored in mine with colleagues in your project group through the company computer network
Additional Benefits
The mine is also a mp3 player and voice recorder(**)
When used together with mine Information Services (MIS), you have the
peace of mind of data storage backup at your convenience.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
bedankt voor de laatste reacties, maar dit topic is al ruim 3 maand oud 
ik heb ondertussen een iPod gekocht en een grotere CF kaart voor mijn digicam, zodat alle problemen zijn opgelost
ik heb ondertussen een iPod gekocht en een grotere CF kaart voor mijn digicam, zodat alle problemen zijn opgelost
maar dat betekent niet dat het voor anderen minder interesssant hoeft te zijn.Op maandag 01 juli 2002 11:53 schreef Mooooody het volgende:
bedankt voor de laatste reacties, maar dit topic is al ruim 3 maand oud
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1