nou kzal eens kijken of het werkt..Sinterklaas: "Welke videokaarttopics kunnen wel, alleen onder hele strenge voorwaarden. Je moet duidelijk laten zien wat je uit hebt gezocht, waarom je tot deze keus bent gekomen en wat je met je videokaart wilt doen."
ik wil met deze videokaart vooral kunnen Gamen (counterstrike, MOHAA, renegade noem maar op)en DVD kijken.. het hoeft niet het snelste van het snelste te zijn, ik ga liever voor 5 fps minder en
mijn budget ligt MAXimaal op E300 NIET meer! (arme student die rijbewijs moet halen en 2x op vakantie
ik heb mijn keus beperkt tot deze kaarten:
- Hercules 8500LE (rond 200 euro),
omdat: kan de duurdere GF3's bijhouden en goede 2d kwaliteit, en heeft andere functies om
- CARDEXpert GF3 Ti500 128 DDR Retail 279,90
GF3 ti-500 heeft zich al bewezen snel en
- Ati radeon 8500 retail (298):
zelfde reden als boven alleen op 275/275 ipv 250/250, of die 100 euro extra de moeite waard zijn?? (daarom, staat deze ook onderaan de lijst
hij moet in het volgende systeem komen:
asus a7m266, XP 1700+, 512mb DDR, ibm deskstar 40 gig 7200rpm, sb live! 1024, pioneer slot in DVD, plextor 4x scsi fikkertje, plextor 40x scsi cdrom.
als iemand nog denkt dat ik een kaart vergeten ben of absoluut eens moet overwegen mag je die ook wel aandragen
nou, volgens mij voldoet dit aan alle eisen,..
(kijken hoe lang het duurt voordat de Sint hem op slot heeft gegooid