wat is nou beter een geforce 2 GTS PRO of een Geforce 4 MX 440. ze hebben bijde tv-out.
ze zijn bijde van het merk Club 3D.
lastige vraag... ik heb nu zelf een GF2 GTS PRO en ik wil een GF4MX 440 kopen... het gaat me vooral om de TV-out (heeft mn huidige gf2gts niet).. maar als je de benchmarks moet geloven zijn de kaarten ong. even snel.Op maandag 25 maart 2002 12:07 schreef allstarz het volgende:
wat is nou beter een geforce 2 GTS PRO of een Geforce 4 MX 440. ze hebben bijde tv-out.
Turn it off and on again.
Verwijderd
Verwijderd
Niet doen dus lekker die GF2 GTS houdenwaar het mij nl. om gaat is dat ik nu een GF2GTS heb en er met een GF4MX natuurlijk niet op achteruit wil gaan qua performance..
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
ik heb een msi k7t turbo.. levert dat problemen op met een gf4mx??Op maandag 25 maart 2002 13:45 schreef Daacuso het volgende:
Had hiervoor een MSI Geforce 2 GTS pro 64 mb. Nu een Geforce 4 mx (zie sig). Hij is wel wat sneller als de GTS, ongeveer 1000 3DMark ptn. meer. Vooral bij gebruik van FSAA is dit wel duidelijk merkbaar, dit is beter geoptimaliseerd. Verder ben ik zeer tevreden over de 2D kwaliteit van dit kaartje. Die is duidelijk verbeterd. Ik weet niet of dit bij Club 3D ook het geval is. Wat heb je voor moederbord overigens, een aantal moederborden willen ze namelijk niet hebben. Vooral de MSI borden hebben problemen met deze kaarten.
Verwijderd
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Je bedoelt de problemen onder Win ME? Onder XP draait hij perfect overklokt en wel. Teon ik vervolgens Win ME erbij wou zetten ging alles goed totdat ik de videodrivers ging installeren. Normaal krijg je als windows opgestart is een welkomstscherm. Ik kreeg alleen maar een paars/blauw gerafeld scherm. Andere drivers gaven iets andere kleuren, maar het zwaar vertekende beeld bleef.Op maandag 25 maart 2002 14:02 schreef KillerAce_NL het volgende:
Volgens mij wordt jouw kaart gewoon te heet.
Vergeet niet dat een GF2 al lekker heet werd (overgang gf2MX naar Ti scheelde mij al 7c casetemp) de GF 4 is helemaal een kacheltje.
Verwijderd
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...