Hey mede tweakers,
Ik ben opzoek naar niet al te dure maar wel goede SILENT koelers, met de nadruk op SILENT. Niets is zo irritant om een rustige fijne dag te hebben waarbij er continue een grote koeler van je pc loopt te blazen.
Ik ben opzoek naar silent koelers voor o.a. socket370/fcpga, voor socket-a, voor socket-423 en voor socket-478.
Heeft iemand hier tips voor/goede ideen?
Ik ben opzoek naar niet al te dure maar wel goede SILENT koelers, met de nadruk op SILENT. Niets is zo irritant om een rustige fijne dag te hebben waarbij er continue een grote koeler van je pc loopt te blazen.
Ik ben opzoek naar silent koelers voor o.a. socket370/fcpga, voor socket-a, voor socket-423 en voor socket-478.
Heeft iemand hier tips voor/goede ideen?
edit:
Sorry voor de 'te hoge algemeenheid'
Wat is goedkoop, tsja, als je 40 computers met stille fans wilt uitrusten...Vind ik 80 gulden toch wel de max per cooler
Ik wil ook geen gekke dingen gaan uithalen met fans verwisselen en al dat soort stuff. Ik koop 40 fans, schroef ze in de pc's en dan motten ze stil zijn 
Thnx voor de reacties en alvast thnx voor de komende reacties
Sorry voor de 'te hoge algemeenheid'
Wat is goedkoop, tsja, als je 40 computers met stille fans wilt uitrusten...Vind ik 80 gulden toch wel de max per cooler
Thnx voor de reacties en alvast thnx voor de komende reacties