Kleurvullig / detaillering niet mooi bij Flightsim

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Goedendag allen,

Ik heb onlangs mijn Geforce 2 MX200 naar een ATI Radeon 8500 Retail ge-upgrade. Het verschil was duidelijk te zien. Echter, gisteren wilde ik MS Flightsim 2002 weer eens gaan spelen (voor het eerst sinds de upgrade). Tijdens het simmen waren grote vlakken licht blauw of zwart, waar eigenlijk de grond of de scenery zou moeten zijn. Na verloop van tijd werden deze wel ingevuld, alleen was ik dat niet gewend onder m'n ouder kaartje. Het bleef hetzelfde ook als ik de sim op de meest laagste detailering draaide; vrij irritant dus. Bij andere spelen (MOHAA, Quake 3, Unreal, IL2 flightsim, NFS Porsche) heb ik geen last van dit verschijnsel. Heeft iemand een idee waaraan het kan liggen?

Sys-specs: Abit SE6 Mobo met PIII 800/BE, 512 MB SDRam, ATI Radeon 8500 (275/275), WinME op d:, c: bootpartitie

Hier kon uw advertentie staan

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
dit soort dingen heeft (vrijwel) altijd of met je drivers te maken, of met de engine van het spel. Dus ff nieuwe drivers proberen en anders op flightsim sites kijken of er patches zijn. Denk dat dat het wel fixt

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Als je een topic wilt openen moet je eerst zelf wat uitgezocht/geprobeert hebben. Laat dat ook zien als je een topic start. Dit en dat heb ik met de search gevonden, dit en dat heb ik uitgeprobeerd bijvoorbeeld. Een overzichtje van relevante hardware en geinstalleerde drivers is in sommige gevallen ook wel handig. Je helpt de mensen die antwoord op je vraag hebben beter op weg en uiteindelijk heb je sneller antwoord op je vraag en dat is wat je wilt hebben toch? :)
Het lijkt idd sterk op een driverprobleem, dus ga eerst maar een verschillende drivers proberen. In de Radeontopics valt er wel zat informatie over te vinden denk ik zo.

Dit topic is gesloten.