Toon posts:

[KDE3] Image preview in Konqueror ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk kon ik niet achterblijven met deze enorme hype welke zich KDE3+Mosfet noemt ;). Dus ook ik heb de moed bij elkaar gesprokkeld en de zooi zelf gecompiled, wat me een dag kostte, op m'n geliefde PIII-450/128M :{.......

Maar oke, de handel werkt.. Mosfet/Liquid werkt.. Het ziet er allemaal harstikke kinky uit, maar ik heb toch een probleempje..
In KDE 2.2.2 (ofzo, whatever in Debian Woody zit) had ik in Konqueror de mogelijkheid om een 'Image Preview' te hebben. Nu heb ik nogal wat fotos, dus dat vind ik gewoon erg prettig..
Echter, in KDE 3.0RC4 (offe, current-cvs) krijg ik dit niet voor elkaar...

Ook blijk ik geen background op desktop te kunnen zetten :? ..

Je hebt natuurlijk de kans dat ik precies een CVS checkout heb gedaan op het moment dat er buggies in zaten, dat realiseer ik me, maar ik neem toch m'n kansen hier en hoop dat iemand me op iets kan wijzen ;-)

Dus......
Anyone ?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op maandag 25 maart 2002 11:32 schreef Kepz het volgende:
In KDE 2.2.2 (ofzo, whatever in Debian Woody zit) had ik in Konqueror de mogelijkheid om een 'Image Preview' te hebben. Nu heb ik nogal wat fotos, dus dat vind ik gewoon erg prettig..
Echter, in KDE 3.0RC4 (offe, current-cvs) krijg ik dit niet voor elkaar...

Ook blijk ik geen background op desktop te kunnen zetten :? ..
Kun je wel in KDE-programma's images bekijken? Het klinkt namelijk alsof je geen JPEG-support hebt meegecompileerd (of op een verkeerde) met Qt. Dat zou in ieder geval je tweede probleem kunnen veroorzaken en naar ik aanneem ook je eerste.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik gewoon op het plaatje klik krijg ik deze zonder problemen te zien, hij doet alleen geen preview :(