In een Opel zitten van die hele kewle lcd'tjes waar de temp op staat en datum enzo. IS het mogelijk dat je zoiets in je pc kan bouwen of hebben die hele moeilijke controllers nodig.
Bouw dan die hele auto in je pc of andersom, plaats je auto in je kamerOp maandag 25 maart 2002 11:04 schreef Brazza het volgende:
In een Opel zitten van die hele kewle lcd'tjes waar de temp op staat en datum enzo. IS het mogelijk dat je zoiets in je pc kan bouwen of hebben die hele moeilijke controllers nodig.
Verwijderd
Dit LCD wordt door de boordcomputer aangestuurd. ik denk weet zeker dat het dus niet wil...
Heb je een opel over??
nee het leek mij wel orgineel om zo'n ding in je PC te bouwen. Een x wat anders als een 'gewone' LCD.. En ze zijn nog aardig groot.
Verwijderd
is dat zo'n display van ongeveer 15 bij 8 cm
en daarom heen zitten je radio knoppen
zo ja, is niet te gebruiken, is een gewoon los dislplay met één of andere vage controller in de radio
zo ja, is niet te gebruiken, is een gewoon los dislplay met één of andere vage controller in de radio
dit is dacht ik gewoon een los schermpje dat paralel aan het schermpje in de autoradio word geschakeld
ik heb zelf een astra en daat zit het ook in
ik heb zelf een astra en daat zit het ook in
Nee is niet 15 bij 8 cm, zal iets van 15 bij 3 cm zijn ofzo.Op maandag 25 maart 2002 15:49 schreef plasma_tv het volgende:
is dat zo'n display van ongeveer 15 bij 8 cm
Zit aan de radio (standaard opel radio) maar kenwood heeft ook enkele modellen die je erop aan kan sluiten.
Maar, en nu wordt het interessant, kenwood heeft ook losse controllers die je tussen een kenwood en dat display kan zetten. Misschien dat daar iets mee te doen is ?
Zijn wel fucking duur (300 piek, 135 EURO ofzo ?).
Mhh. LCD is wel wat mooier van licht vind ik als een "gewone". Alleen de letters zijn opgelicht en niet het hele display. Maar kenwood controllers ik zal ff kijken of ik die ergens kan vinden.
Is dat ding niet standaard beletterd (of hoe je dat ook noemt), zou zelf als je het wilt even een 16x2 LCD aanschaffen, kan je de zelfde info mee projecteren.
"Is your mother proud of you ?"
Pagina: 1