Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik ga zijn verouderde broertje bestellen.
De SV25. Die ziet er hetzelfde uit. Heeft alleen geen firewire en is gebaseerd op de Via Prosavage PM133-T.
Ik ga hem voor een vriendin van mij bouwen met een GF2MX400 PCi (Geintregeerde ProSavage video zuigt) en een celly 1200 tualatin.
Die nieuwe heb ik nog niet tekoop gezien in Nederland.
De SV25. Die ziet er hetzelfde uit. Heeft alleen geen firewire en is gebaseerd op de Via Prosavage PM133-T.
Ik ga hem voor een vriendin van mij bouwen met een GF2MX400 PCi (Geintregeerde ProSavage video zuigt) en een celly 1200 tualatin.
sjaaa een beetje zinloos ... btw wel leuke ding idd
deze heeft dus een sis315 ingebouwd en het is een oplossing met duron/athlon (goedkoop!)
Ik moet er alleen nog achterkomen of het moederbord alleen ddr slikt. Zal wel omdat het natuurlijk allemaal erg klein is.
Ik moet er alleen nog achterkomen of het moederbord alleen ddr slikt. Zal wel omdat het natuurlijk allemaal erg klein is.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ze hebben ook een P4 uitvoering met SIS chipset.
De SS40. Dit is de SS50.
DDR zou wel fijn zijn voor de performance van de on-board SIS315 videokaart.
De SS40. Dit is de SS50.
DDR zou wel fijn zijn voor de performance van de on-board SIS315 videokaart.
De SV25 heeft wel FireWire, alleen niet in de voorkant...Op maandag 25 maart 2002 10:57 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik ga zijn verouderde broertje bestellen.
Hij heeft net als deze ook gewoon 2 IEEE-1394 poorten op de achterkant hoor!
BTW: is dat lelijke case-badge achtige dingetje er af te halen zonder de kast te beschadigen?
* Skef gaat de SV-25 ook bestellen, omdat hij nog een P3S-1133 heeft liggen...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Ik heb reviews gezien waar die lelijke badge er niet opstond.
Weet iemand waar je "aluminiumlook" diskettestations kan kopen? (Anders ga ik spuiten).
Weet jij overigens of die low-profile CPU koeler standaard bij de kast zit?
Weet iemand waar je "aluminiumlook" diskettestations kan kopen? (Anders ga ik spuiten).
Weet jij overigens of die low-profile CPU koeler standaard bij de kast zit?
wij hebben de p3 versie met een celeron 1000 er op.
goed ding met 1 nadeel: de 2 standaard koelers die er bijgeleverd worden maken gewoon een vreselijke herrie. niet normaal.
goed ding met 1 nadeel: de 2 standaard koelers die er bijgeleverd worden maken gewoon een vreselijke herrie. niet normaal.
ja wij hebben er met plakband een intel boxed cooler in gedouwd (case fan die echt nodig is want hij moet ook de voeding die voorin zit koelen) en op de proc een gewone koeler.
maar het is nog niet echt super stil ofzo. probleem is dat er veel warme lucht door een klein gaatje moet.
aan de zijkant naast de proc een 12 cm stille fan maken zou nog de beste oplossing zijn denk ik.
maar het is nog niet echt super stil ofzo. probleem is dat er veel warme lucht door een klein gaatje moet.
aan de zijkant naast de proc een 12 cm stille fan maken zou nog de beste oplossing zijn denk ik.
Is het werkbaar? Het geluid wat je krijgt?
Ik heb ooit een Globalwin FOP38 gehad en dat was niet leuk meer.
Ik heb ooit een Globalwin FOP38 gehad en dat was niet leuk meer.
Pagina: 1