• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Mijn Gsm een Nokia 6210 heeft voor ongeveer een half uur in het water gelegen. :( |:( Ik heb hem laten drogen en nu werkt ie wel weer alleen als ik iemand opbel of iemand belt mij op hoort de persoon in kwestie mij niet. Ik hoor de andere persoon wel.Smsen werkt wel goed.Ook normale telefoons en gsm gespreken maakt geen verschil. Is mijn gsm afgeschreven of is er nog wat aan te doen.

Ja je weet het niet

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-03 13:05

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Je microfoon zal wel kaduk zijn, probeer deze eens te vervangen (weet niet of je dat zelf kan).

• wdulli
Ik heb wel ervaring met solderen maar op dit kleine printplaatje. Die microfoons waar koop je die trouwens. Wegbrengen zal zeker te veel kosten en is het zeker ook niet waardt

Ja je weet het niet

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

mijn siemens m35i heeft heeft dit ook megemaakt, maar omdat ie spatwaterdicht was heeft hij de proef goed doorstaan !

niks aan de hand >:)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Ik vrees dat je GSM is afgeschreven. Je kan wel gaan repareren, maar dat kost een hoop geld en je weet nooit of het daarna wel goed werkt. Er kan wel meer beschadigd zijn dan bijvoorbeeld alleen een microfoon.

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Je zou het microfoontje nog eens kunnen gaan nakijken. En anders gewoon op zoek gaan naar een volgende (nieuwe) telefoon.

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 21:44
je kunt hem toch naar een nokia-store brengen, die fixen hem volgens mij gratis. Tenminste, ken 2 mensen die problemen hadden met hun display. Die zijn allebei gratis gefixed.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• wdulli
Ja dat is een fout van hun. Ik had een 8210 met ook een brak display en die werd gratis gerepareerd. Als je je telefoon in een bak met water stopt zullen ze hem denk ik echt niet reparen gratis. Het is toch je eigen domme fout ( dit keer was het niet mijn fout trouwens). Denk dat er maar een nieuwe moet komen.

Ja je weet het niet

Verwijderd

Ik zou een andere kopen (tenminste als je geld hebt :P)
Want er zitten toch onderdelen in die gaan roesten, en dan werken na een tijdje de toetsen niet meer.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Waarom zou je zeggen dat ie zwemles gehad heeft

zeg gewoon dat ie het niet doet....
Pagina: 1