Toon posts:

GameCube disc bij Power Unlimited

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was ik deze week op vakantie kom ik vandaag terug ligt mijn PU weer op de mat.... met een Nintendo GameCube preview disc, ik ren naar boven prop het ding erin en bekijk die shit... in 1 woord geweldig om je console te promoten!
Wat vonden jullie ervan?

ps als je de disc niet hebt check dan ff http://www.nintendogamecube-europe.com/index2.html daar zo'n beetje hetzelfde als op de disc (ook de filmpjes)

Verwijderd

Mjah, ik vind alleen de grote van de Disc interessant (8 cm). De inhoud is echt bagger. Low-res filmpjes, weinig info. (maar wat verwacht je ook met 150 MB)

Naja, ze promoten nu tenminste. Dat is tenminste iets.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 10:39 schreef ds het volgende:
Mjah, ik vind alleen de grote van de Disc interessant (8 cm). De inhoud is echt bagger. Low-res filmpjes, weinig info. (maar wat verwacht je ook met 150 MB)

microsoft heeft demo consoles neergezet maar niemand wist waar ze stonden dan vind ik dit ook beter

Verwijderd

jah hadden ze `m dan in m`n huiskamer gezet....wist ik teminste waar ie stond...

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik vondt het ceedeetje wel leuk, vooral omdat je nu echt weet hoe groot de console en dvd eigenlijk zijn. De kwaliteit van de filmpjes vond ik best goed, vergeleken met die van IGN, en er stonden ook nog leuke wallpapers op ook.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Verwijderd

je had er eik geen flikker aan(tog goed dat ze het geprobeert hebben)
maar de posters waren wel kewl

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

ik had er 2 :?

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 11:59 schreef WILDEAAP het volgende:
ik had er 2 :?
hoezo?

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Moet ik die in een gamecube afspelen :? (ik heb de nieuwe PU nog niet eens :( )

Verwijderd

nee gewoon in je pc

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:36

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op maandag 25 maart 2002 10:55 schreef Bigl-mo het volgende:
jah hadden ze `m dan in m`n huiskamer gezet....wist ik teminste waar ie stond...
Hey daar zul je Bigl-mo hebben :). Zeg maar wat moet dat Xbox icoon daar bij jou :P.

Groeten van je achterbuur.

En om dan toch nog maar even iets ontopic te zeggen: in het Dynabyte krantje stond dat zij zo'n x-doos in hun winkels hebben staan om te proberen. Kweet niet od dat in alle winkels zo is, maar toch. Tis maar dat je het weet.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ik vond het cd'tje ook wat tegenvallen. Die filmpjes zagen er echt niet uit! Wat is dan het nut?
Als ik aan de hand van die filmpjes een mening over de GC zou moeten vormen, zou ik zeggen "bagger"
Gelukkig zijn er nog andere bronnen waar je filmpjes en zo vandaan kan halen :)

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Rogue Leader zag er anders wel ff heel erg vet uit.
Ik was er echt van onder de indruk.

Jammer dat de filmpjes een beetje bagger kwaliteit hadden doordat ze dmv Quicktime gemaakt waren.

Trouwens als je 'Meer spelplezier' klikt krijg je een hele wazige Japanse commercial. Daar spreken ze Gamecube uit als 'keehm-e-koeip'. Wel lachen. :)

Great minds think in parallel gutters.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 12:31 schreef Keeper het volgende:
Ik vond het cd'tje ook wat tegenvallen. Die filmpjes zagen er echt niet uit! Wat is dan het nut?
Als ik aan de hand van die filmpjes een mening over de GC zou moeten vormen, zou ik zeggen "bagger"
Gelukkig zijn er nog andere bronnen waar je filmpjes en zo vandaan kan halen :)
moet je ff in de sektie nieuws van de PU het bijschrif lezen daar staat waarom de kwaliteit zo laag is, en trouwens was niet de kwaliteit van elk filmpje slecht die van Luigi's Mansion was best hoog

Verwijderd

Jammer dat het geen uitklap doosje was.....klap klap klap.....tadaa kartonnen gamecubde :P

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op maandag 25 maart 2002 12:48 schreef Dark_Neve het volgende:
moet je ff in de sektie nieuws van de PU het bijschrif lezen daar staat waarom de kwaliteit zo laag is, en trouwens was niet de kwaliteit van elk filmpje slecht die van Luigi's Mansion was best hoog
Ja ik lees het nu. Maar ik zet dan nog steeds vraagtekens bij het nut van zo'n promotie-cdtje. Maar goed.
Ik ben verder wel overtuigd van de kwaliteiten van de GC hoor :Y)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Die van mij zat vrolijk vast in mijn slot-in |:( |:(

Kwaliteit is niet fantastisch... Misschien dat de keuze beter was kortere fragmenten in hogere kwaliteit nu kon je nieteens zien hoe mooi het water was.

BTW. Extreme G-3 stond er ook tussen en dat zag er echt meesterlijk uit.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Arson
  • Laatst online: 19-01 14:21
Ja, die hele cd slaat toch nergens op. Is gewoon de site. Het enige leuk vond ik die hoes, kun je zien hoe groot de cube wordt.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 13:30 schreef vanDee het volgende:
Jammer dat het geen uitklap doosje was.....klap klap klap.....tadaa kartonnen gamecubde :P
Toen ik hem kocht dacht ik dat dus ook eigenlijk. :Y) :+

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ja als er nou speelbare demos (voor de GC) van Mario, Zelda, Metroid, Perfect Dark, Starfox, Resident Evil 0 en 4, Kameo en Mario Kart hadden opgestaan ;)

Toch wel leuk om te zien hoe ontzettend klein dat schijfje is.
* Dyxtra kwijlt bij de gedacht aan een goudkleurig Zelda schijfje :9~

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Leuk dat ze willen laten zien hoe klein die DVD'tjes van ze zijn.. (en hoe weinig er eigenlijk op past :X, 1.4 GB ofzo?)

Anyway, ik had meer gehad aan een full-size cd met hi-res filmpjes :)

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op maandag 25 maart 2002 12:06 schreef S_trAngeR het volgende:
Moet ik die in een gamecube afspelen :? (ik heb de nieuwe PU nog niet eens :( )
Ja, promoten met een disc voor een console die niet uit is, en dan dat discje in het niet-bestaand Cubepje afspelen ;)
Ik denk dat ik wel zo'n Cubeje ga halen, anders kan ik dat discje niet afspelen :S :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een maandje of 2 overtuigd maar sinds ik heb gehoord dat ook FF ook op de Gamecube uitkomt ga ik hem zeker halen, ik vind dat nintendo het trouwens ook goed speelt in de catogorie exclusive games want alle exclusive games van Sony komen nu wel naar de GC maar zelda mario enz komen niet naar de PS2

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Op maandag 25 maart 2002 12:02 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

hoezo?
Zaten 2 van die gamecube dingen bij me pu.. foutje zeker

De vos loopt door het bos.

• komaki
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Op maandag 25 maart 2002 10:39 schreef ds het volgende:

Wat ik verwacht van 150mb??? :?
betere kwaliteit filmpjes iig.
dat kan prima als je die ruimte hebt.

verder vond ik het wel zinvol om ff te zien.
Ik zal geen console meer kopen maar wel leuk om ff te zien.

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 15:11 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ja, die hele cd slaat toch nergens op. Is gewoon de site. Het enige leuk vond ik die hoes, kun je zien hoe groot de cube wordt.
het probleem is dat je de filmpjes vanaf internet dan moet downloaden en niet iedereen heeft een ADSL of kabel verbinding dus is zo'n CD'tje best handig :+

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 17:44 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

het probleem is dat je de filmpjes vanaf internet dan moet downloaden en niet iedereen heeft een ADSL of kabel verbinding dus is zo'n CD'tje best handig :+
En ookal heb je dat, dan gaat het nog lastig.. Dat hele Qicktime downloaden van die brakke server gaat niet echt. :(

🌞🍃

Pagina: 1