Op maandag 25 maart 2002 21:29 schreef dominator het volgende:
Wat is er dan NU mis met een GF2/MX? Hij draait alle games nog met vrij acceptabele FPS, mits je de resolutie een beetje laag houd. Een GF4/MX draait op 1024x768 echt ALLES nog als een trein. En de budget user zit echt niet met een 19" of 21" bak thuis te gamen, dus hoger als 1024x768 is niet relevant.....
Volledig met je eens.
Het lijkt wel of sommige mensen te pas en te onpas deze kaart zwart willen maken (mijnes is blauw btw

)
Iedereen heeft wel een mening klaar, gebaseerd op andere postings alsmede artikelen en/of eigen ervaringen.
De ene zijde denkt dat de kaart een iets opgevoerde GF2MX is (sure), de andere zijde vind de kaart een goede aankoop voor het bedrag wat er voor moet worden neergelegd en dat de prestaties boven die van de snelste GF2 kaarten komen.
Mijn mening heb ik al meerdere keren duidelijk gemaakt, blijf ik niet mee bezig. Maar het lijkt erop dat er een soort oorlogje ontstaat tussen nVidia users en ATI users?
Ook nVidia users met elkaar....(mijn GF3 sloopt jouw GF2 Ultra enz.)
Dalijk mondt dit uit in een zelfde war als die van AMD en Intel en zeg nu zelf, dat is echt niet prettig.