Toon posts:

[HP printer] 2000c neemt vaak geen papier mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al in de search gezocht maar weinig gevonden.

Ik heb een HP 2000c die vaak geen papier pakt.
Waarschijnlijk is het een of ander veertje van de papierinvoerbak die niet meer goed is en hierdoor het papier niet genoeg omhoog duwt zodat de wieltjes die het papier moeten pakken te weinig grip hebben. (Leuk zinnetje, ik weet het :))
Ik zoek dus een reparatiesetje ofzo of een andere oplossing(kan ik zomaar het veertje vervangen?).

Er zit geen garantie meer op dus terug naar HP is ook niet echt een optie.

Alvast bedankt.

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Lees dit topic maar eens: [topic=431726]

Staan oplossingen in zoals: wasbenzine, spiritus, opschuren of HP bellen (dan sturen ze een apparaatje op). :Z

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht in eerste instantie ook dat dat het was, maar die rollen zijn goed.
In de invoerbak zit een "klepje", wat dankzij een veertje naar boven gaat als je wil printen en zo het papier aanbiedt aan de rollen. Waarschijnlijk is dat veertje te zwak om het papier hoog genoeg op te heffen.

En ik heb bij HP geen reparatiesetje hiervoor gevonden, kan ik dan zomaar de printer openmaken en het veertje vervangen of uitrekken/indrukken?

Toch bedankt voor je reactie,
Merlin

Verwijderd

Het helpt ook wel als je het papier een paar keer buigt voordat je het in de papierbak doet. De bladen komen dan een beetje los van elkaar.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:20

Stewie!

Keen must die!

Op maandag 25 maart 2002 14:45 schreef BigBart het volgende:
Lees dit topic maar eens: [topic=431726]

Staan oplossingen in zoals: wasbenzine, spiritus, opschuren of HP bellen (dan sturen ze een apparaatje op). :Z
gewoon dit effe doen, ik had namelijk het zelfde probleem. Maak de printer open, pak een doek, en ga schuren/wrijven over de rollers die het papier meenemen. Draai de rollers steeds een beetje door en dan moet t lukken

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Op maandag 25 maart 2002 14:58 schreef Merlin_Pascurov het volgende:
En ik heb bij HP geen reparatiesetje hiervoor gevonden, kan ik dan zomaar de printer openmaken en het veertje vervangen of uitrekken/indrukken?
Is alleen te verkrijgen door te bellen.

Maar denk toch niet dat het aan dat veertje in de invoerbak licht, want de rollers komen naar beneden en naar voren toe. Wat zou betekenen dat het klepje (wat het papier omhoog brengt) niet helemaal tegen de rollers aan hoeft te zitten. Dus als de invoerbak tot de nok toe gevuld is zal de printer (in jouw geval) het papier gewoon moeten pakken. Lukt het dan nog niet zul je toch het veertje moeten vervangen ja door een sterker type >:) Maar ik zou persoonlijk niet zomaar aan me printer gaan liggen slopen, maar ja als het nu toch al niet werkt... :9

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Pagina: 1