Suspend to ram -> probleem pci videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:26
Ik heb de suspend to ram functie op mijn mobo aangezet, maar als ik de pc standby wil schakelen zegt xp dat mijn pci videokaart voor mijn 2e monitor er voor zorgt dat hij dat niet wil doen.

kan ik begrijpen, het is het oudste deel van me pc.
Maar, als ik hem uitschakel dan zorgt hij daar nog steeds voor, en das een beetje irri, is er niet een andere manier om hem buiten te sluiten (uitzetten bij systeem? :? )

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

volgens mij niet, ik heb hetzelfde gehad bij win2k, maar ik heb het nooit kunnen oplossen.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:26
Op maandag 25 maart 2002 09:08 schreef Brop het volgende:
volgens mij niet, ik heb hetzelfde gehad bij win2k, maar ik heb het nooit kunnen oplossen.
hè jammer, het leek me zo leuk (kwam het toevallig tegen toen ik uit verveling me mobo boekje ging lezen :P)

is het warschijnlijk dat ik het met een andere pci videokaart kan oplossen, of zijn eigenlijk al die dingen daar te oud voor ?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:16

tweakerbee

dus..?

Ongeveer 1 op de 20 PC's kunnen in STR. Mijn PC doet het eindelijk naar behoren. Je kunt dan in 5 seconden verder werken. :P

Helaas is het nogal wisselvallig of het werkt of niet. Een vriend van me heeft hetzelfde mobo, en een soortgelijke configuratie, maar bij hem doet STR het niet goed.

You can't have everything. Where would you put it?