Toon posts:

Flamebait??? Dacht het niet...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dit nu echt flamebait? Ik denk het toch echt niet, kan iemand hier even naar kijken? Ik sta dus nu -1 dus niemand ziet het bijna meer, en ik ben hier niet blij mee. :(

Er wordt sowieso in deze thread http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Poll&PollID=498&t= erg laaag gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
dat is dus deze reactie. Volgende keer is het misschien handig als je een link geeft.

Idd, IMO geen flame. Het enige dat ik als troll zou kunnen zien is:
ps. Misschien handig eens te zien welke mobo's er door die mensen gebruikt wordt. Zie je eindelijk dat al die ASUS-jes hoger komen dan de MSI's, enz...
Maar als je daarom die reactie een flame mod ben je IMO niet goed bezig. +1 interresant van mij :)

[edit]
Te vroeg geroepen :(
Gepost door Thugbear woensdag 20 maart 2002 - 19:40 Score: -1 (Flamebait)
Dat is helaas meer dan 24 uur geleden, en dan kan zelfs een Lief Modje er niks meer aan doen. Lief Adje misschien. Ik kan er niets aan doen.... Sorry.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK, dan krijg het een andere keer wel :) (lief modje).

Maar ok, ik bedoelde daar dus alleen mee dat de temp van ASUS hoger ligt dan de MSI, o.h.a.

Maar in ieder geval bedankt zoverre... ik denk trouwens dat dit steeds vaker gebeurt. Klieren die modden, steeds meer jonkies die lekker vét willen doen :'(

Maarja... we shall overcome of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nettie> Tis langer dan 48 uur geleden, dan issie niet meer modbaar ;) :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op maandag 25 maart 2002 13:21 schreef Robin Vreuls het volgende: