Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 13:19
Ik speel graag unreal tournament, maar ik heb maar een p200 32mb ram en een voodoo3. Meestal haal ik maar 17 frames gem. en nou wou ik weten hoe ik het spel het beste in kan stellen om een hogere framerate te halen.
Bvd.

Verwijderd

<A href=http://www.3dspotlight.net/tweaks/ut/index.shtml target=new>www.3dspotlight.net/tweaks/ut/index.shtml</A>

Verwijderd

als je er een voodoo 3 in hebt zitten. . . moet je er dan l;angzamerhand niet eens over gaan denken om wat geheugen te kopen??? beter processor op de kop te tikken?? |:(
aangezien dat wel helpt, en je met dit systeem de komende generatie games toch niet echt prachtig kan spelen . .zou ikd at overwegen... en maximale instellingen? ? is gwoon een kwestie van uitproberen.. as easy as that!! :)

aint that cute??? :) edit: Nee dat is niet cute.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Voor UT is er maar een ding wat zwaar gewenst is en dat is GEHEUGEN. Met 64 Mb wordt het pas speelbaar, en met 128 pas echt interessant. Helaas is een geheugen upgrade voor zo'n oude pentium niet zo'n interessant idee, tenzij je SDRAM in je Pc kan proppen. Dan koop je gewoon PC100 of PC133 geheugen, die je dan op 66 Mhz laat draaien. Ik kon overigens UT best aardig draaien op een K6 PR 233, 48 Mb met Voodoo1!! Merkwaardig??

Verwijderd

hee ik had een vraagje over unrealtournament weet iemand hoe je dat opstart filmpje van UT weghaalt vriend van me heeft het een keer gedaan bespaart ook weer tijd graag reacties laterzzz master ralph 17

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 18:43 schreef master-ralph17 het volgende:
hee ik had een vraagje over unrealtournament weet iemand hoe je dat opstart filmpje van UT weghaalt vriend van me heeft het een keer gedaan bespaart ook weer tijd graag reacties laterzzz master ralph 17
[topic=27403/1/100]

🌞🍃

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Gelieve geen topics van 2 jaar oud omhoog te schoppen :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

en dicht :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.