Dat alleen de verschillen worden opgeslagen / alleen de bestanden die verandert zijn worden opgeslagen
P II 233 @ begane grond, rip (1997-2007), vervangen door vituele server uptime,
Het is incremental.
Dat is een manier van data backuppen, voorbeeld:
1 maal in de week een Full Backup
de overige dagen een incremental. Bij een incremental backup worden alleen die bestanden gebackupped die gewijzigd zijn sinds de vorige backup. Nadeel hiervan is dat je soms wel 5 tapes nodig hebt om alles up-to-date terug te zetten.
Bij een differential backup wordt er gekeken naar de bestanden die gewijzigd zijn sinds de laatste full-backup. Dus je hebt altijd maar twee tapes nodig om alles terug te zetten.
Dat is een manier van data backuppen, voorbeeld:
1 maal in de week een Full Backup
de overige dagen een incremental. Bij een incremental backup worden alleen die bestanden gebackupped die gewijzigd zijn sinds de vorige backup. Nadeel hiervan is dat je soms wel 5 tapes nodig hebt om alles up-to-date terug te zetten.
Bij een differential backup wordt er gekeken naar de bestanden die gewijzigd zijn sinds de laatste full-backup. Dus je hebt altijd maar twee tapes nodig om alles terug te zetten.
Verwijderd
Het heeft inderdaad iets te maken met Back-ups. Je hebt dus 3 soorten back-ups:
• Full/Normall
• Differentiële
• incrementele
Ik denk dat jij die laatste bedoelt. Met een incrementele back-up word ervoor gezorgd dat een deel van alle bestanden op de hardeschijf in de reserve kopie word opgenomen als ik me niet vergis. (Correct me if I'm wrong).
Bij incrementele back-ups worden dus alleen de bestanden en mappen die gewijzigd zijn sinds de vorige back-up meegenomen in de reservekopie.
• Full/Normall
• Differentiële
• incrementele
Ik denk dat jij die laatste bedoelt. Met een incrementele back-up word ervoor gezorgd dat een deel van alle bestanden op de hardeschijf in de reserve kopie word opgenomen als ik me niet vergis. (Correct me if I'm wrong).
Bij incrementele back-ups worden dus alleen de bestanden en mappen die gewijzigd zijn sinds de vorige back-up meegenomen in de reservekopie.
edit:
Ik zie dat er al mensen voor me waren met een reply
Ik zie dat er al mensen voor me waren met een reply
En nou we toch met ons huiswerk bezig zijn:
Wat is het verschil tussen differentiële en incrementele...
Wat is het verschil tussen differentiële en incrementele...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Op maandag 25 maart 2002 08:48 schreef MRic3 het volgende:
En nou we toch met ons huiswerk bezig zijn:
Wat is het verschil tussen differentiële en incrementele...![]()
Dat dus...Op maandag 25 maart 2002 08:36 schreef ThaRups het volgende:
Op maandag 25 maart 2002 08:52 schreef ThaRups het volgende:
Dat dus...
Goedemorgen.... Ik wist hem al maar d8 weer een leuke huiswerk vraag maar ja...
Maken we hem iets moelijker...
In een Windows 2000 Domain, de Active Directory van de Domain Controller hoe wordt die gerepliceerd met de BDC?
Verwijderd
Antwoord: Helemaal niet. Strikvraag, in een W2k domein zij er géén PDC\BDC's.Op maandag 25 maart 2002 09:24 schreef MRic3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
DOH!!!!!
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen.... Ik wist hem al maar d8 weer een leuke huiswerk vraag maar ja...
Maken we hem iets moelijker...
In een Windows 2000 Domain, de Active Directory van de Domain Controller hoe wordt die gerepliceerd met de BDC?
Niet helemaal waar, je kan hem in native mode laten lopen. Het sleutelwoord is hier dus ook AD en die repliceert in principe niet. (ook weer afhankelijk van een aantal factoren, wan er zijn situaties die wel replicatie vereisen)Op maandag 25 maart 2002 09:28 schreef Ilecim het volgende:
[..]
Antwoord: Helemaal niet. Strikvraag, in een W2k domein zij er géén PDC\BDC's.
Meh ...
Damn... goed gezien...
Native mode was alles 2000 toch en geen oudere clients en dan repliceert Windows 2000 AD niet? Wel incremental replicerenen dat doet windows 2000 AD tussen verschillende sites in hetzelfde domain toch?
Spuit11 hiero heeft ook een paar cursussen Windows 2000 gehad.
Je bedoeld denk ik mixed mode daarin repliceert win2000 wel want NT4 is toch niet AD aware?Op maandag 25 maart 2002 09:40 schreef Twarp het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, je kan hem in native mode laten lopen. Het sleutelwoord is hier dus ook AD en die repliceert in principe niet. (ook weer afhankelijk van een aantal factoren, wan er zijn situaties die wel replicatie vereisen)
Native mode was alles 2000 toch en geen oudere clients en dan repliceert Windows 2000 AD niet? Wel incremental replicerenen dat doet windows 2000 AD tussen verschillende sites in hetzelfde domain toch?
Spuit11 hiero heeft ook een paar cursussen Windows 2000 gehad.
Pagina: 1