Toon posts:

Draaitafels met virtuele mixer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een hele vage vraag. Ik weet niet of het mogelijk is, maar kun je als je 2 dj-draaitafels hebt dat aansluiten op je pc en dan zo je geluid vervormen vanuit je pc als het ware bijvoorbeeld gain bass enz?? ik heb gehoord dat het wel kan. Dus het gaat mij erom wanneer je een plaat aan het mixen bent, of je dan gelijk dan je lptje kan vervormen en andere geluiden kunt erdoorheen kunt mixen. Ik hoop dat het duidelijk is... help me out plz!!

tnx guys..

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

et laatste stukej neit echt.. maar wat ik denk dat je bedoelt is dat je in real-time effecten toepast op 2 audiokanalen (2x2) tegelijk.

Ik weet dat het makkelijk mogelijk is. :)
ik weet niet wat voor soort programma jev erder zoekt..

een soort mixer/ of een pc-dj programma ?
en het ligt er maar net aan wat voor soort geluiden.. misschien daar iets specifieker in please..

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Wat je zegt klopt ja. Ik heb het liever met software. Als dat niet mogelijk is is het dan mogelijk om na het opnemen van je eigen mix via bijvoorbeeld soundforge te gaan rotzooien met al die virtual mixers en stuff?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dat laatste zowiezo.. dat kan je met pro-tools free doen (www.digidesign.com )
ehmz.. verder bijvoorbeeld met pcDJ (das wel weer heel wat anders, met mp3's & waves & etc)

verder heb je nog bpm studio.. ik kan je er zelf minder over vertellen omdat ik (nog) niet draai.. mailto:s_gronloh@hotmail.com doet dit soort dingen.. het is een vriend van mij, en hij vind et geweldig as hij dit soort vragen krijgt.. mail em gerust zou ik zeggen, hij kan je er vast meer over vertellen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy