DivX "The Others" speelt niet af.....

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-03 17:04
Ik heb de DVD (import uit de US ;)) van The Others, en om mijn kostbare bezit te beschermen, heb ik nu ook een backup in DivX formaat.

Het probleem is dat deze backup niet afspeelt. Ik heb hem al twee keer van internet gedownload (ik kan de backup natuurlijk zelf maken, maar die op het internet zijn van betere kwaliteit) en 2x werkt hij niet. Steeds zegt hij "Couldnt create surface". Dat is wel vreemd, want de tweede keer komt hij in zijn geheel van 1 ftp.

Weet iemand hoe dit komt? Heb ik gewoon pech of vergeet ik een codec te installeren?

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:14
En The Others komt op 14 mei in de US uit op DVD.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Lijkt meer op een probleem met de driver van je videokaart eigenlijk.

'Couldn't create surface' slaat in mijn zin meer op een probleem met het creeren van de overlay waar de stream op weergegeven wordt.

Probeer eens nieuwe drivers voor je vid. kaart te zoeken.

Download my music on SoundCloud

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 23:30

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Op maandag 25 maart 2002 00:10 schreef Rudy_V het volgende:
........
Weet iemand hoe dit komt? Heb ik gewoon pech of vergeet ik een codec te installeren?
probeer dat eerst eens voordat je post :?

• M_V
Ik heb Divx 4.0 geinstalleerd en verder niks, maar ik bedoel, misschien is hij op een nieuwe manier gecodeerd....

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Hahahaha, wat een kut-verhaal Rudy...... :)

Maarruh: je zult inderdaad wel een andere codec moeten installeren. Probeer eens het gratis programma DivX412Bundle.exe op www.divx.com : heb je gelijk alles!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:51

4POX

Everybody is wired

The other werkt met de ogg decoder :D , Te verkrijgen bij de betere divx-stal

AKA Rinkel weblog

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-03 20:13
niet dat ik enig ervaring heb met DivX films ofzo ... maar het komt omdat The Others van een rip groep genaamd VITE komt .. zei rippen hun laatste rips met de ogg filters ... dus deze heb je nodig om ze af te spelen ... hier down te loaden.
http://www.doom9.org/Soft21/Filters/OggDS.exe

• Reveal!
he verdomme ... weer te laat :(

was er weer iemand 14 sec eerder hoor

Verwijderd

Volgens mij heb je de Vite release te pakken. Die encode maakt gebruik van Ogg/Vorbis voor het geluid, die codec moet je dus downloaden: is te vinden op http://www.doom9.org..

veel plezier.. ik heb hem zelf niet gezien, is ie goed??

D'oh.. te laat :o

• M_V
Dankjewel, snel even dat ding downloaden.

Toch leuk dat er nog meer mensen net als ik graag een backup van hun prerelease DVD-tje maken en zelfs de ripgroep uit hun hoofd kennen. ;)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:51

4POX

Everybody is wired

Ervaring wint het weer van snelheid :D :P

AKA Rinkel weblog

• M_V
Maar nog even een vraagje, de kwaliteit ziet er best ok uit, het lijkt wel een DVD-rip. Hebben de jongens bij Vite daar de beschikking over prereleases of hoe zit dat?

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

een backup maken, en die afspelen?
....
dan ga je toch lekker de originele afspelen, of wil je hem zo graag met je vriendjes delen?

Kom ff to the point!! je hebt 'm alleen maar gedowned, en hij doet het niet, en wij moeten je helpen!!
je hoeft je heus niet te schamen dat je een film van een FTP server afsleurt hoor!

(iedereen denkt 't, ik zeg het.)

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Volgens mij wel.. en zij zijn niet de enige..

Je hebt ook groepen die Screener DVD rips releasen, zoals de befaamde Lord of the Rings SVCD release en de nieuwere Ali SVCD release en niet te vergeten de Artificial Intelligence DivX release van een tijdje terug..

• Reveal!
Op maandag 25 maart 2002 00:25 schreef BadMotha het volgende:
een backup maken, en die afspelen?
....
dan ga je toch lekker de originele afspelen, of wil je hem zo graag met je vriendjes delen?

Kom ff to the point!! je hebt 'm alleen maar gedowned, en hij doet het niet, en wij moeten je helpen!!
je hoeft je heus niet te schamen dat je een film van een FTP server afsleurt hoor!

(iedereen denkt 't, ik zeg het.)
Wat ben jij zo iemand die van de film maatschappijen de brood van de plank af eet ? (ofzo >:)) hmm lekker joh :Y)

Maarreh ff op die andere vraag terug te komen ... ja ze hebben beschikking over pre-releases ... hoe denk je dat LOTR al te vinden was op de dag van de world wide theatre release

• Reveal!
Op maandag 25 maart 2002 00:26 schreef drago het volgende:
Volgens mij wel.. en zij zijn niet de enige..

Je hebt ook groepen die Screener DVD rips releasen, zoals de befaamde Lord of the Rings SVCD release en de nieuwere Ali SVCD release en niet te vergeten de Artificial Intelligence DivX release van een tijdje terug..
he verdorie doe je het weer .....
maarreh ... screeners zijn de pre-releases....

• BadMotha

BadMotha

be creative!

voor mijn DVD collectie hoef ik me niet te schamen hoor!
:P
als ik een film goed vind, dan koop ik hem wel.
heb niet voor niks een 5.1 versterker staan!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Reveal!
Op maandag 25 maart 2002 00:31 schreef BadMotha het volgende:
voor mijn DVD collectie hoef ik me niet te schamen hoor!
:P
als ik een film goed vind, dan koop ik hem wel.
mja dacht ik ook ... maar dat werd me beetje te duur ...
Laatste keer dat ik een DVD gehuurd heb is euh ... lang geleden .. ik geniet nu eigenlijk bijna alleen nog van me Pro Logic II ... (zonde eigenlijk magoed)

Verwijderd

Ik heb de DVD (import uit de US ) van The Others, en om mijn kostbare bezit te beschermen, heb ik nu ook een backup in DivX formaat.
Ook al heb je de backup, dit blijft illegaal :P Ze hebben niet voor niets die regiocodes erop. Mare Divx5 al geprobeerd? En waarom niet je DVDdrive unlocken? Of is het een deck?

edit:
[quote]
ik kan de backup natuurlijk zelf maken, maar die op het internet zijn van betere kwaliteit
[/quote]

Dan doe je het toch niet goed...

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 18:04
Op maandag 25 maart 2002 00:31 schreef BadMotha het volgende:
Noem jij divx'jes met 5.1 AC3 geluid nix? :o

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 00:30 schreef Reveal! het volgende:

[..]

he verdorie doe je het weer .....
maarreh ... screeners zijn de pre-releases....
nee, je hebt duidelijk een verschil: screeners zijn ook wel pre-releases alleen hebben wel zo'n tekstje onder in het beeld om de 30minuten ofzo, echte pre-releases niet..

• Reveal!
Op maandag 25 maart 2002 00:35 schreef drago het volgende:

[..]

nee, je hebt duidelijk een verschil: screeners zijn ook wel pre-releases alleen hebben wel zo'n tekstje onder in het beeld om de 30minuten ofzo, echte pre-releases niet..
ook nu weer dacht ik al toen ik het schreef ... ik ga verbetert worden door iemand ...
Je heb helemaal gelijk ... maar meestal zijn de pre-releases in screener vorm :+ wel van DVD kwaliteit overigens...

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Op maandag 25 maart 2002 00:34 schreef Straat het volgende:

[..]

Noem jij divx'jes met 5.1 AC3 geluid nix? :o
natuurlijk wel! maar heb pas net m'n Radeon met TV-out (die is dus echt goed hè!) en ben nog niet veel 5.1 tegengekomen.

• Reveal!
dat komt omdat er niet superveel zijn ... ik heb euh bedoel ken er 3 (er zijn er wel wat meer)...

Het irritantste vind ik nog wel .. dat veel films worden aangeduid met AC3 ... en dan denk je JIPPIE 5.1 ... maar dan nee hoor is het gewoon Digital Stereo ... bah bah bah

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

mensen wat een geblaat, als-je-blieft.

Topicstarter, ga even vragen bij het board waar je de link vandaan hebt ofzo.

We zijn iig geen Kazaa support site.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.