Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Open een terminal en type:
Werkt het nu wel ?
code:
1
2
| chmod +x bestand.bin ./bestand.bin |
Werkt het nu wel ?
dat kwam ik ook tegen in de search,
maar helaas werkte dat niet
maar helaas werkte dat niet
Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Krijg je dan wel een error ?
Probeer anders even opnieuw te downloaden. Misschien heb je een rotte download gehad.
Probeer anders even opnieuw te downloaden. Misschien heb je een rotte download gehad.
heb 2x gehaald al en ook nog 2 verschillende versies,
allebij geen suc6
allebij geen suc6
Wat is de uitvoer van:
?
code:
1
| file bestandsnaam |
?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Heb je wel genoeg rechten over waar je wil installeren? Als je het bin bestand runt, wordt er in de huidige directorie een dir gemaakt.
Waarom gebruik je eigenlijk niet de RPM's die op de site van Sun staan? (de .bin zou echter ook gewoon moeten werken).
Waarom gebruik je eigenlijk niet de RPM's die op de site van Sun staan? (de .bin zou echter ook gewoon moeten werken).
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
ik heb dit nu gedaan en nu is er een .rpm uitgerold.Op maandag 25 maart 2002 00:16 schreef XTerm89D het volgende:
chmod +x file.bin
sh ./file.bin
Ik ga nu is ff de FAQ lezen en kijken hoe je die draait
thnx
Pagina: 1