Toon posts:

Websites met hardware tests

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds ik momenteel bezig ben met het samenstellen van een nieuwe pc, bezoek ik regelmatig het internet om bepaalde onderdelen met elkaar te vergelijken. Daarbij maak ik graag gebruik van de resultaten van testers (benchmarks e.d.). Tom's Hardware Guide (http://www.tomshardware.com/) heeft me daarbij veel geholpen. Weten jullie nog meer van dergelijke sites met degelijke informatie?

Met vriendelijke groet,

Cardin

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Hallo en Welkom!

Hang eens wat rond en zoek eens wat op GOT...heb ik ook gedaan voor de bouw van mijn PC en ik moet zeggen dat het wel een hoop geholpen heeft! :) (Voor zover je dat natuurlijk al niet gedaan had natuurlijk! :+ )

Hier zal ook wel het een en ander tussen staan:
[topic=230704/1/999]

Kijk ook eens op www.eynstein.nl , zij hebben een guide voor het bouwen van je eigen PC...

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• Almachtige
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07-2019

Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T

Verwijderd

je hoeft geen groeten voor en na je bericht te zettuh .

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Als je nix te melden hebt zeg dan ook nix...hij heeft net 2 posts en moet het ook nog een beetje leren... |:(

* Tsuru wordt moe van mensen die zo hun postcount ophogen voor de HK... :+ ;)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Pagina: 1