Toon posts:

Hulp gevraagd met Asus A7A266 mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zins korte tijd een A7a266 mobo met AMD Athlon 1000,
draait goed, maar het systeem wil niet uit, hij blijft in Soft-off mode draaien. Hoort dit of wat kan je er aan doen, anders dan de stekker er uittrekken.

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Ik heb er totaal geen problemen mee, je kan in de bios het nodige er over instellen he. Heb je dat al eens nagekeken?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

juist check de bios instellingen eens even :) Heb ook een A7A266 met een 1GHz Athlon en die kan gewoon uit ;) (niet dat ie vaak uitgaat >:))

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reactie, ik heb die BIOS totaal binnste buiten gekeerd en alles geprobeerd. Kan het ook een voedings probleem zijn, de HD led blijft licht branden en ook mijn power led. Ik heb ook gemerkt dat de syteempower led op het mobo af en toe knippert. Lijkt me niet juist ;(
De voeding is 235W, zou dit te weinig zijn of zal de 5 Volt lead niet goed meer zijn.

Verwijderd

heb je XP/2K?

Verwijderd

Topicstarter
`None of the above :), Het systeem draait nog op ME

Verwijderd

Heb zelfde board, processor en OS gedraaid (nu XP) en geen enkel probleem gehad, dus aan deze combinatie ligt het vast niet...

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Kun je evt, in Windows, APM aanzetten?

Edit

[Zie net de datum: Misschien dat ie er ook niks meer aan heeft.]
Pagina: 1