hi,
ik heb van iemand gehoord dat er spyware zit in de audiogalaxy satellite. klopt dit?
ik heb van iemand gehoord dat er spyware zit in de audiogalaxy satellite. klopt dit?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik gedaan. Kom allen de dummy dll van kazaa lite tegen en een drietal sex cookies....Op maandag 25 maart 2002 00:11 schreef nlchandler het volgende:
Ja ... Audiogalaxie heeft 100% zeker spyware ... sterker nog ... ik heb het 4 dagen geleden geinstalleerd en gister kwam mijn firewall met een melding dat "silentinstaller.exe" oppeens internet toegang wou ... heb ik even gezocht op mijn harddisk en bij de installatie gooit AG dus wat dingen van Gator (spuug) op je schijf ... en die klootzakken hebben door dat iedereen toch meteen ad-aware gebruikt dus zijn ze zo slim geweest om de spyware pas een paar dagen later te installen ...
Ik zou een week na AG maar eens ad-awaren als ik julle was
Verwijderd
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Verwijderd
Die aap moeten ze afmakenOp maandag 25 maart 2002 00:02 schreef nerd-o-matic het volgende:
Nou, ik weet wel zeker dat het wel zo is.
Die vervelende aap zit er geloof ik in, en er worden geloof ik ook snelkoppelingen naar programma's op je desktop toegevoegd... Die progjes staan dus ook op je HD..
Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!
Spyware, als in spying software. Software die zonder jou toestemming (mee)geinstaleerd wordt en een aantal dingen doet/kan doen: informatie over surfgedrag doorsturen naar het bedrijf dat de spyware maakt, je nieuwe pop-ups voeren, bookmarks en snelkoppelingen toevoegen, enz. enz.Op maandag 25 maart 2002 09:02 schreef Scarecrow het volgende:
Spyware, een begrip waar de laatste tijd behoorlijk mee wordt rond gesmeten.
Maar kan iemand mij nou precies uitleggen wat het is?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Misschien helpt zoeken de volgende keer beter:Op maandag 25 maart 2002 09:02 schreef Scarecrow het volgende:
Spyware, een begrip waar de laatste tijd behoorlijk mee wordt rond gesmeten.
Maar kan iemand mij nou precies uitleggen wat het is?
maar dat wil ik allemaal nietOp maandag 25 maart 2002 09:14 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Spyware, als in spying software. Software die zonder jou toestemming (mee)geinstaleerd wordt en een aantal dingen doet/kan doen: informatie over surfgedrag doorsturen naar het bedrijf dat de spyware maakt, je nieuwe pop-ups voeren, bookmarks en snelkoppelingen toevoegen, enz. enz.
🌞🍃
Verwijderd
Verwijderd
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Dat is idd vrij effectief, maar wel rigoreus. Je haalt er alleen geen spyware mee uit je registry. Dus toch af en toe Ad-aware draaien dus. Volgens mij kun je die ook wel vinden op download.comOp maandag 25 maart 2002 01:27 schreef Sabbie het volgende:
Nou dat is raar. Ik heb nu ook maar even Ad-Aware geinstalleerd, maar die Ad-arware heeft niks gevonden.
Misschien omdat ik mijn TEMP en Temporary Internet Files vaak verschoon.
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
Klopt. Gewoon even goed lezen en wat vinkjes weghalen/neerzetten. Ik zit hier echt met een cleane AG hoor.Op dinsdag 26 maart 2002 12:23 schreef victorvo het volgende:
Als je goed had opgelet tijdens de installatie van Audiogalaxy had je Webcancer en Gatorade kunnen vermijden!!!!!!! Software installeren behelst iets meer dan op <OK> klikken.
Verwijderd
Precies, daarom zeg ik maar nog een keer: Er is geen spyware, tenminste, als je opletOp dinsdag 26 maart 2002 13:12 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon even goed lezen en wat vinkjes weghalen/neerzetten. Ik zit hier echt met een cleane AG hoor.
Als ik ad-aware draai vind ie niks (ja 2 vage cookies oid, iig niks van AG).
"Commercie kills the scene" - I-f
Yup idd.Op dinsdag 26 maart 2002 12:23 schreef victorvo het volgende:
ff aan al die point en clickers:
Als je goed had opgelet tijdens de installatie van Audiogalaxy had je Webcancer en Gatorade kunnen vermijden!!!!!!! Software installeren behelst iets meer dan op <OK> klikken.
Wel met je toestemming, staat namelijk in de gebruikersovereenkomst en ze vragen altijd of je ermee eens bentOp maandag 25 maart 2002 09:14 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Spyware, als in spying software. Software die zonder jou toestemming (mee)geinstaleerd wordt en een aantal dingen doet/kan doen: informatie over surfgedrag doorsturen naar het bedrijf dat de spyware maakt, je nieuwe pop-ups voeren, bookmarks en snelkoppelingen toevoegen, enz. enz.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq