[console] wie van de drie?

Pagina: 1
Acties:

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
als straks de cube van nintendo er ook is (verkrijgbaar in nederland dan), wat is dan de betere keuze?
de PS2 is wat ouder maar dat heeft als voordeel dat de games goedkoper zijn en er veel meer games zijn.
de XboX heeft 't meeste brute kracht maar schraapt je cd's/dvd's kapot
en de gamecube is supernieuw maar iets minder snel dan de xbox en gebruikt geen gewone dvd's maar mini-dvd's.
welke van de drie is de volgende maand de betere keuze?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-01 12:38
[topic=190479/1/250]

Dit is al meerdere malen besproken hoor.

There is no magic.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op zondag 24 maart 2002 23:37 schreef johnny.xxx het volgende:
de XboX heeft 't meeste brute kracht maar schraapt je cd's/dvd's kapot
Nou als dat het enige bezwaar is, krasjes maken doen slechts heel weinig XBoxen en dan is het nóg geen probleem, dus da's duidelijk..

Overigens is hier wel eens eerder een topic over geweest ;)

Yeah well. The Dude abides.

• The Will
En van die krasjes vraag ik me toch echt af of dat niet gewoon komt door hoe je er mee om gaat. Maar daar is ook al een topic over geweest ;)

There is no magic.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Sorry dat ik het zeg maar je noemt echt een aantal van de meest onzinnige argumenten (op 1 na) :)

Dit soort topics is al heel vaak langsgekomen, dus een duik in het archief kan je een aardig eind op weg helpen denk ik.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• johnny.xxx
ja ik weet dat deze al wat vaker is langsgekomen maar dat waren al weer oude topics waarin de dreamcast nog mocht meedoen ;)

• The Will
Die link die ik je gaf is misschien wel wat oud maar zeker niet zo oud dat de Dreamcast er ook nog in wordt betrokken. En ik weet zeker dat er laatst ook een topic over was, ik zal even voor je zoeken.

There is no magic.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
paar regeltjes naar beneden :P

De Ultieme Gameconsole!

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• johnny.xxx
ja ok, nu gezien maar de titel is een tikkeltje misleidend :)

• Charly
  • Laatst online: 19:17
ps2 want da's de enige die met goed fatsoen in je kamer kunt hebben staan (xdoos & spelkubus zijn leeeeeeeelijk)

It's the outside that matters ;)

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
ik heb de PS2 al en ik ga de xbox ook nog erbij halen. De gamecube heeft nog niet echt iets te bieden kwa games maar goedkoop is ie wel.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

PS2 deze heeft meer leuke games vind ik zo...bedoel mgs2 is genoeg reden om een ps2 te bezitten!! :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Loop de console winkel in naar keuze, bekijk alle spellen, zoek het spel dat je het aller aller aller aller allerleukst lijkt, of een assortiment van meerdere leuke spellen. Rangschik ze op console. De console met de hoogste stapel spellen kun je dan het beste kopen. Spellen waarvan je weet dat ze uit gaan komen mag je virtueel bij die console stapel optellen.

Waar het op neerkomt is dat je niet spellen moet kopen om je console te kunnen gebruiken, maar een console om je spellen op te spelen :+ Dat is toch echt even iets heel anders.

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1