Toon posts:

[CSS] doorzichtige scrollbar-track-color

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de scrollbar-track-color doorzichtig te krijgen, want dan komt me achtergrond beter tot zijn recht.

Voorbeeld

Als je op Boten klikt, zie je dus die scrollbalk en die wil ik wel heel graag doorzichtig hebben ;)

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:43
kan helaas niet met css

of je gebruikt een layer ipv die iframe en leent het scrollscript van de heer Clay

of je zoekt een ander scriptje op het web voor een custom scroller voor je framepje

als je de 2e optie wilt kan ik er nog wel ergens 1 vandaan halen (/mij graaft in zn hdd), moet je me ff een berichtje icq'en

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

Verwijderd

Topicstarter
Ah jammer :)

Dat heb ik inderdaad wel eens gezien en dat boeit me wel, maar heb alleen niets kunnen vinden. Je komt het altijd tegen als je het niet nodig hebt, maar als je het wel nodig hebt ...

Heb je misschien een voorbeeldje?

Verwijderd

Topicstarter
Heb iets gevonden nu, maar deze heeft alleen de scrolldown :'( en aangezien ik niet weet hoe ik dat script moet aanpassen ...

Misschien heeft iemand een voorbeeld waar ook de scrollup aanwezig is.

Voorbeeld

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

De achtergrond loopt niet door achter de scrollbalken, dus transparantie is nogal zinloos.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 16:41

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Kheb hier zaterdag nog een scriptje neergezet om te scrollen... {zoek zoek}

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Pagina: 1