Proble(e)m(en) beeldscherm Fujiju Lifebook 460

Pagina: 1
Acties:

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eerst ff een verhaaltje;
Ik heb dus een fujitsu notebook en na 4 maanden gebeurt het weleens dat het scherm van beneden tot boven wit word.(
Dit is niet chronologisch dus niet als hij een bepaalde tijd aanstaat)eerst hielp het als ik hem zo'n 4 uurtjes uit liet staan, maar laatst werd het maar niet normaal.
Dus scherm kapot kon er niks meer mee uit de garantie etc. dit 2 weken laten rusten deed het nog steeds niet >:) dus ik in een woedebui op dat $%&^* ding hem snoeihard op de grond gegooid en verrek hij deed het weer.
Nu helemaal geen proplemen meer maar wel een (af en toe) flikkerend beeld hier bedoel ik mee bepaalde delen als er dan op het scherm iets "beweegt" het dan een heel snel bijv. licht en donker zwart word.

Ook heb ik dat als er op een zwarte achtergrond lichte tekst staat(bijvoorbeeld)en ik scrol de letters nog een tijdje op hun vorige plaats "nagloeien".
Ik weet niet of dit normaal is bij een laptop?

dus nu mijn vraag;
wie heeft deze problemen gehad en hoe heb je ze opgelost?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07 19:25

Duinkonijn

Huh?

je moet ff je toetsenbord liften van je laptop. en de monitor kabel naar je moederbord aandrukken.

heb hier vroeger last van gehad.

valt best mee

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46
offtopic:
Als je niet zeker bent van een moeilijk woord moet je 't ook niet gebruiken. "Chronisch" betekend "slepend" (chronische ziekte). Wat jij bedoeld is "chronologisch".

En idd, het ligt volgens mij aan de kabel naar je monitor.
(om maar ff ontopic te blijven)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07 13:13

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

ey mensen
ik heb heb dus bijna hetzelfde probleem met een wat oudere sony laptop (pcg-f701).
het begon met een wit scherm (dit witte scherm begint zodra je de laptop aanzette) waar je als je goed keek nog een klein beetje op kon lezen.
heb win xp erop gezet via een extern beeldscherm en start daarna voor 1e x op (met het laptop scherm) en liet nog wel het sony viao logo (3x) helemaal normaal weer en daarna valt het scherm uit (zwart beeld).
de 4e x opstarten was het gebeurt en hij laat nou helemaal niets meer zien.
wat kan dit zijn?

ps: met een extern beeldscherm gaat het perfect!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 00:57 ]

Verwijderd

Ik heb dit ook met mijn F. Siemens Lifebook C-serie

Eerst had ik een lopend beeld met kleurtjes, dit had ik niet wanneer ik de laptop direct aan mn tft hing.

nu slaat het beeldscherm ineens wit uit.
Ik heb het beeldscherm+inverter vervangen de kabel heb ik gewoon omgezet.

Als ik de laptop extern aan mn tft zet krijg ik nu dus ook wit beeld.
hiermee sluit ik dus uit dat het de kabel niet is, ik denk de videokaart..

iemand anders nog suggesties?
Pagina: 1