Advies : 2e Hands 20" IBM of 19" IIyama nieuw?

Pagina: 1
Acties:

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Ik sta voor de keuze om een 20" IBM trinitron monitor 2e hands te kopen voor 1000.-

Nou weet ik dat ik niet vaak zulke aanbiedingen krijg,maar die IBM is een jaar oud en wegens omstandigheden (heb ik nagevraagd) moet die verkocht worden.
De diepte van de monitor is 49 cm.
De monitor is verder uitgevoerd in een zwarte kleur.

Nou vraag ik jullie, zal ik deze kopen of raden jullie mij aan deze kans te laten liggen en gewoon 1300.- betalen voor een nieuwe IIyama 19".

M.v.g

Seppie

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Koop die nieuwe IIyama maar, drie jaar on site garantie, etc, geen gezeur als je problemen hebt met je IIyama. Die IBM kan nog zo goed zijn, als 'ie na drie maanden stuk gaat, wat doe je dan?

Verwijderd

een nieuwe is wel zo zeker ja
maar daar tegen zal die ibm wel niet zo maar in ene stuk gaan?

kijk gewoon ff welke monitor de betere is en neem die! zou ik denken

• seppie

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Hmm, daar heb je gelijk in.
Maar degene die hem verkoopt woont in dezelfde stad als ik, behoorlijk dichtbij...
En als ik het doe neem ik het risico idd dat als ie kapot gaat dan ben ik de lul......

Verwijderd

ik had de 19" iiyama monitor genomen ... helemaal als juh de A901HT bedoelt want die heeft een DiamondTron beeldbuis en dat kijkt super rielext ... allen die iiyama DiamondTron beeldbuisen hebben wel eens 2 van die lijntjes is beeld (stabiliteitslijnen ofsow) en dat is wel een beetje jammer..

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

D'r zijn bepaalde computer onderdelen die ik WEL 2e hands koop...en bepaalde onderdelen die ik nooit 2e hands koop. En een monitor is daar 1tje van. Ding zal niet goedkoop zijn, je hebt geen idee hoe er mee omgegaan is (misschien wel 24 uur per dag aan laten staan, geen screensaver, brightness VEEL te hoog zodat van die melkwitte randen krijgt om je beeld etc etc etc)....

Ik zou gewoon een nieuwe kopen!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ach die lijntjes op je IIyama, die "zie" ik alleen als het scherm helemaal wit is, en dan nog zie je ze nauwelijks. Stoort absoluut niet.

Verwijderd

Ik zou zeker die iiyama kopen, die 1e inch maakt toch niet zo gek veel uit en ik vind persoonlijk iiyama monitoren beter dan IBM.

Wat zijn die "omstandigheden" eigenlijk? 3 keer uit het raam gevallen op de 2e etage ofzo? Of de rode kleuren doen het niet meer.

• seppie

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Ok, ik heb hem nog niet gekocht, maar jullie meningen zijn wel duidelijk dat ik voor een nieuwe IIyama moet gaan.

Ik ga voor de IIyama.

Thnx

Pagina: 1