Wat vinden we hiervan ?*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:38

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
in dit topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/448635 vindt bradley het nodig om te laten zien hoe stoer hij wel niet is. Horen dit soort dingen op GOT. dit lijkt een beetje op die trend van kijk wat ik met mijn chemie doos en keuken kastje kan maken. Volkomen onverantwoord. Verder kan hij het ook duidelijk niet hebben dat niwt iedreen hem even stoer vindt als hij zelf vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:02

Cyphax

Moderator LNX
En nou wil je dat dat topic dicht gaat?
Dat kan je beter in SU melden. :)
Volgens mij zijn er wel vaker topics geweest van deze strekking... ik weet niet wat er toen mee gedaan is...
Maargoed, 't kan geen kwaad, lijkt mij?
En dat ie het niet leuk vindt dat men het niet stoer vind is z'n eigen probleem :P
Verder is het moeilijk om vast te stellen wat er in de HK wel of niet "thuishoort", behalve dat echte pulp in geen enkel forum (HK incluis) thuishoort...

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het leuke is

hij doet stoer

iedereen geeft commentaar en dan hebben wij het gedaan

zelfde als met PC-Freak van de week

begon ie: ja en WTF gaat jullie het aan

ik: ehm, jij postte het??

:D

altijd lachen dat soort mensen

ik heb m trouwens al gemeld in SU voor flamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is onverantwoord enzo, maar als we het sluiten zijn we fascisten die de vrijheid van meningsuiting belemmeren enzo :Z

Gelukkig ben ik geen mod HK enzo :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 23:10 schreef Cyphax het volgende:
En nou wil je dat dat topic dicht gaat?
Dat kan je beter in SU melden. :)
Volgens mij zijn er wel vaker topics geweest van deze strekking... ik weet niet wat er toen mee gedaan is...
Maargoed, 't kan geen kwaad, lijkt mij?
En dat ie het niet leuk vindt dat men het niet stoer vind is z'n eigen probleem :P
Verder is het moeilijk om vast te stellen wat er in de HK wel of niet "thuishoort", behalve dat echte pulp in geen enkel forum (HK incluis) thuishoort...
Of hij dicht gaat laat ik aan de modjes over. Het gaat er meer om moet tweakers een plek zijn waar je kan opscheppen over je al dan niet stoere gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Mijn andwoord op de vraag 'is GoT een plek om op te scheppen?' is heel simpel: Daar hebben we de HK voor :).

Als deze persoon trots is op het feit dat hij een gevaar in het verkeer is dan mag hij dat IMO zeggen, op een plek waar hij mensen die serieus proberen op got te reageren niet dwars zit. Dat is dus de SG of de HK, en aangezien er compleet geen enkel nut achter dit topic zit, de HK :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:02

Cyphax

Moderator LNX
Op maandag 25 maart 2002 08:33 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

Of hij dicht gaat laat ik aan de modjes over. Het gaat er meer om moet tweakers een plek zijn waar je kan opscheppen over je al dan niet stoere gedrag.
Dat begrijp ik, maar het is bijna geen doen om vast te stellen wat er wel en niet thuishoort op deze manier (buiten wat er in de HK FAQ staat), omdat iedereen daar andere ideëen over heeft. Ik heb niets tegen het topic op zich (de inhoud daargelaten), jij wel. Wat echt NIET mag staat nogmaals gewoon in de FAQ van de HK, al het andere wordt gewoon gedoogd. :)

Daarnaast komt het niet heel vaak voor omdat er vast niet zo heel veel tweakers zijn die überhaupt WILLEN opscheppen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op maandag 25 maart 2002 00:41 schreef JvS het volgende:
Het is onverantwoord enzo, maar als we het sluiten zijn we fascisten die de vrijheid van meningsuiting belemmeren enzo :Z

Gelukkig ben ik geen mod HK enzo :)
enzo is het! ;)

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begon ie: ja en WTF gaat jullie het aan
Dit is toch een flame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 25 maart 2002 09:35 schreef Cyphax het volgende:
[..]
Daarnaast komt het niet heel vaak voor omdat er vast niet zo heel veel tweakers zijn die überhaupt WILLEN opscheppen. :)
Ze willen het niet, ze doen het gewoon. ;)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Ja paar dagen terug was er ook 1 die stoer deed dat ie zn brommer niet verzekerd had, jonger als 16 was, en geen certificaat had..

Hij vond het ook heel stoer om in het grasveld met zn brommertje hakenkruizen te maken, en mensen aan te rijden, en liep aan een stuk te flamen |:(

Dat soort topics/gasten kan ik echt niet tegen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 11:15 schreef devv05 het volgende:
Ja paar dagen terug was er ook 1 die stoer deed dat ie zn brommer niet verzekerd had, jonger als 16 was, en geen certificaat had..

Hij vond het ook heel stoer om in het grasveld met zn brommertje hakenkruizen te maken, en mensen aan te rijden, en liep aan een stuk te flamen |:(

Dat soort topics/gasten kan ik echt niet tegen :r
De vraag die centraal staat is of je überhaupt wel beter kan verwachten van iemand die < 16 jaar is.
Kijk, van een volwassen persoon mag je verwachten dat 'ie verstandig nadenkt, maar van een KIND niet - denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Op maandag 25 maart 2002 13:21 schreef Unexplained het volgende:

[..]

De vraag die centraal staat is of je überhaupt wel beter kan verwachten van iemand die < 16 jaar is.
Kijk, van een volwassen persoon mag je verwachten dat 'ie verstandig nadenkt, maar van een KIND niet - denk ik.
Hoho, ik vind niet dat je ALLE jongeren hier over een kam mag scheren. Er zijn ook heus nog wel jongeren te vinden van =< 16 die hun verantwoordlijkheden WEL kennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 16:04 schreef Tha_Flea het volgende:
Hoho, ik vind niet dat je ALLE jongeren hier over een kam mag scheren. Er zijn ook heus nog wel jongeren te vinden van =< 16 die hun verantwoordlijkheden WEL kennen!
Ik zeg ook niet dat iedereen onder de 16 geen verantwoordelijkheids gevoel heeft, ik zeg alleen dat je het niet MOET VERWACHTEN.
Als het wel zo is, is dat mooi meegenomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Als iedereen nu even verder gaat in de draad in SG, kan deze dicht. want dit is gewoon een mirror van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/448635 geworden.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarhand
Op maandag 25 maart 2002 16:15 schreef Unexplained het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat iedereen onder de 16 geen verantwoordelijkheids gevoel heeft, ik zeg alleen dat je het niet MOET VERWACHTEN.
Als het wel zo is, is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Daar geef ik je deels gelijk in. De praktijk leert misschien dat je het niet van iedereen moet verwachten. Maar ik vind dat een ieder die voor zichzelf kan denken (dus niet de personen die ontoerekenigsvatbaar zijn verklaard) zijn verantwoordelijkheden moet kennen.
En ik kan af en toe ook niet geloven wat voor een stelletje onnadenkende mensen er hier op aarde rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarhand
Op maandag 25 maart 2002 16:17 schreef Dirk-Jan het volgende:
Als iedereen nu even verder gaat in de draad in SG, kan deze dicht. want dit is gewoon een mirror van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/448635 geworden.
sorry ik heb het te laat gezien, was nog bezig met het tikken van mn reply...:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Jaymz

Keep on moving !

*Titel getweaked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56

PCR

Op maandag 25 maart 2002 16:40 schreef Jaymz het volgende:
*Titel getweaked :)
Moet niet kunnen :P

ontopic:

Jah als iemand zo zielig wil doen moet ie dat doen. Maar hij heeft de topicstarter precies waar hij hem wil hebben. Hij wil dat mensen dit ff gaan melden in LA zodat nog meer mensen zijn topic bekijken! :)

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 16:22 schreef Tha_Flea het volgende:
En ik kan af en toe ook niet geloven wat voor een stelletje onnadenkende mensen er hier op aarde rondlopen.
Ik ben het volledig met je eens, maar een citaatje uit Demolition Man:
"You can't take people's right to be assholes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Laatst online: 23-09 13:49
Wat we ons bij dit soort topics moeten afvragen is of het niet aanzet tot dit soort praktijken. Want ik kan me voorstellen dat een onverantwoordelijk iemand zo'n topic ziet en denkt: 'gaaf! dat wil ook!' en het vervolgens ook gaat proberen. Daarnaast hebben diegenen die dit doen een uitlaatklep, een plek om stoer te doen.

Je kunt je afvragen om dit te verbieden. Aan de ene kant kun je zeggen dat dit de vrijheid van meningsuiting belemmert. Maar aan de andere kant zet het ook weer aan tot dit soort praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarhand
Op maandag 25 maart 2002 17:24 schreef elnino het volgende:
Wat we ons bij dit soort topics moeten afvragen is of het niet aanzet tot dit soort praktijken. Want ik kan me voorstellen dat een onverantwoordelijk iemand zo'n topic ziet en denkt: 'gaaf! dat wil ook!' en het vervolgens ook gaat proberen. Daarnaast hebben diegenen die dit doen een uitlaatklep, een plek om stoer te doen.

Je kunt je afvragen om dit te verbieden. Aan de ene kant kun je zeggen dat dit de vrijheid van meningsuiting belemmert. Maar aan de andere kant zet het ook weer aan tot dit soort praktijken.
Ik ben het roerend met je eens, er blijft dan echter wel de vraag over: waar trek je de grens? maw, wat mag nog wel en wat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 18:23 schreef Tha_Flea het volgende:

[..]

Ik ben het roerend met je eens, er blijft dan echter wel de vraag over: waar trek je de grens? maw, wat mag nog wel en wat niet?
Ik ben het met je eens dat het moeilijk is de grens te trekken. Een tijdje geleden was er iemad die zo'n ronald mc donald pop had gejat. OOk niet goed te praten maar daar kon ik wel om lachen. Bovendien dan breng je geen mensen in gevaar. Daarom heb ik het hier gepost ik vindt dat hier best een discussie over mag komen. Welk levensgevaarlijke actie mag wel gepost worden en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56

PCR

Op maandag 25 maart 2002 18:41 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het moeilijk is de grens te trekken. Een tijdje geleden was er iemad die zo'n ronald mc donald pop had gejat. OOk niet goed te praten maar daar kon ik wel om lachen. Bovendien dan breng je geen mensen in gevaar. Daarom heb ik het hier gepost ik vindt dat hier best een discussie over mag komen. Welk levensgevaarlijke actie mag wel gepost worden en wat niet.
Oh nee!? Er zijn zat mensen die zich in een stukje hamburger kunnen verslikken doordat ze op eens mr. mcdonald zien 'lopen' :P

ontopic:
Die discussie loopt dan nergens op uit; de een vindt iets wel kunnen terwijl een ander het absoluut niet vindt kunnen. En op die manier kom je niet nader tot elkaar! :)

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarhand
Dan is het dus (nog steeds) aan de modjes om te beslissen wat er wel en wat er niet kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er was een tijd geleden ook iemand die zonder help met 80km/uur wegvluchte voor de politie die stond te controleren en bijna wat mensen had dood gereden, en hij gaf de politie de schuld terwijl hij dus gigantisch verdacht aan het vluchten was.... :z sommige mensen zijn gewoon dom, ik denk dat je dat gewoon moet accepteren want je kunt ze gewoon niet bij brengen hoe fout ze bezig zijn

(deze: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/385635 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel grappig ook wel weer, speciaal hard gaan rijden en op gaan nemen en al die moeite doen om het op de pc te zetten en alles. Om aan ons te laten zien dat hij echt wel hard rijd en stoer is,

schattig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Laatst online: 23-09 13:49
Op maandag 25 maart 2002 18:53 schreef Kertje het volgende:
sommige mensen zijn gewoon dom, ik denk dat je dat gewoon moet accepteren want je kunt ze gewoon niet bij brengen hoe fout ze bezig zijn
GoT heeft inderdaad niet te bedoeling om mensen op te voeden, maar aan de andere kant vind ik wel dat hierover een duidelijke policy moet komen. Het is inderdaad moeilijk om de grens te bepalen. Ik zat zelf te denken aan zoiets bijvoorbeeld:
Het is niet toegestaan om op te scheppen over illegale activiteiten of andere gevaarlijke 'Jackass'-achtige stunten. Dus niet 'Kijk eens hoe hard ik kan met deze auto!'
Het is immers ook niet toegestaan om op te scheppen over warez ('kijk eens hoe snel ik dat spel binnen heb met mijn super-l337 ADSL-lijn'), dus vind ik het vreemd dat je dan wel mag opscheppen over hoe snel je met je auto kan.

Maar een grens trekken blijft moeilijk, maar we kunnen het tenminste wel proberen. Ik vraag me trouwens af hoe de General Chat-moderators hierover denken.
Pagina: 1