Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hehe idd als je daar een amd inzet smelt dat hele ding wegOp zondag 24 maart 2002 22:56 schreef thedolf het volgende:
Daar moet je dus geen amd in zetten
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
Of een Geforce 3 of 4Op zondag 24 maart 2002 23:00 schreef bobo1on1 het volgende:
Hehe idd als je daar een amd inzet smelt dat hele ding weg![]()
Wel origineel bij de weg!
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
Ik hoorde een keer van een m8 dat er een keer een gast....(Modjes als dit niet mag verwijder het dan..)Dat er een keer een homo bij de dokter zat die een pur in z'n anus had gespoten Je raad het al dat kwam er nooit meer uit
Maar ho als er iets kapot gaat
Verwijderd
Niet iedereen heeft een bak zoals in me sigOp zondag 24 maart 2002 23:15 schreef LeonM het volgende:
eeehm iets klopt niet: Serious Sam en een p200....
Maar die HD bay connector lijkt me zwaar ruk!
But I thought YOU did the backups...
Ik, geheel anders
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik vind het wel wat hebben.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
(als treinregelunit natuurlijk
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
"Is your mother proud of you ?"
Neuh, schuim isoleert en is absoluut niet goed voor je computer imho, maarja dit is maar een Pentium 200 dus het boeit niet echtOp maandag 25 maart 2002 07:21 schreef spider het volgende:
Zou dat foam lekker warmte geleiden. Dan kan het nog wel eens de uitvindig van de eeuw zijn.
Ik wilde nog wat mijn P1 servertje gaan doen ...
Nu weet ik wat
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
stuur 't dan naar mij op onder rembours, vind het zonde om dat met een P1 of beter te doen.Op maandag 25 maart 2002 07:58 schreef TheDarkLord666 het volgende:
...
Ik wilde nog wat mijn P1 servertje gaan doen ...
Nu weet ik wat
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Lekker makkelijk als je diskdrive of CD-rom stuk gaat...
!NOT!
Hij lijkt mij wel erg stil met al dat schuim...
Verwijderd
Nu lijkt het gewoon op een klodder kauwgom!!
Mooi: imo Nauw NEEJ.
Verwijderd
Hij had er ook nog een TL-buisje in in kunnen bouwen. Dan had je een lichtgevende hoop pur-schuim gehad.
Verwijderd
Gewoon een breekijzer en voila, tien nieuwe air-holes!
HDtje erbij? Pur wegbreken, HDtje erbij plakken en dichspuiten!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Gewoon schuim wegsnijden lijkt meOp maandag 25 maart 2002 12:03 schreef Ceyene het volgende:
pssies - dees gaat niet lang mee denk ik zo... wordt dat niet een beetje errug heet?! En wat als je een hardwareproblum heb?! Hoe maak je dat ding weer open?!
Hmm, tja dat is idd wel kont geregeld ja.Op zondag 24 maart 2002 23:39 schreef LegalAlien het volgende:
hmm, die harde schijf ziet er een beetje onstabiel bevestigd uit. Als ie die pen weghaald gaat het volgens mij best fout
Idd, dat is het mooie van pur schuim.Op maandag 25 maart 2002 12:08 schreef yared het volgende:
Waar maakt iedereen zich zo druk over... hd zit niet goed, word te warm, werkt niet...
Gewoon een breekijzer en voila, tien nieuwe air-holes!
HDtje erbij? Pur wegbreken, HDtje erbij plakken en dichspuiten!
Ik vind alleen wel dat ze het schuim op sommige plaatsen wat netter hadden kunnen "plaatsen" --> Zie box, die zit helemaal onder
Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!
Disclaimer: DON'T do this at home kids, any modern CPU or GPU will generate too much heat to remain operable in such tight and highly isolated environments such as a PU-foam case. Don't imitate that experiment with parts you care about. I could only do this because it didn't matter whether it worked in the end or not. The computer can't be taken apart anymore, nor can it be upgraded. Make sure everything works, before you finish. All actions are performed at YOUR own risk, and I am not responsible for any damage you do to your comp, your clothes or your health.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
je hebt ook groen pur schuim... ik heb ervaringOp zondag 24 maart 2002 22:55 schreef DooM_DonuT het volgende:
Lol.. een blob-mod.. verf hem groen en het is de flubber-mod
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
LOL