asus V6600 tv-out probleem met DVD

Pagina: 1
Acties:

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
zoals de titel al zegt, ik heb een probleem met de tv weergave van dvd op mijn tvout van de asus v6600 deluxe. Hij zit met de tulp in een scartconverter die in de videorecorder zit,en uit de videorecorder komt coax van een metertje of 10 naar m'n tv (in andere kamer). Als ik een dvdtje wil bekijken gaat dat wel, alleen de brightness gaat automatisch van donker naar licht, en dat herhaald zich om de paar seconden, heel irritant, en dus valt er niet normaal naar te kijken :( heeft iemand zelfde ervaringen? en hoe kan ik het oplossen? (zonder gelijk een harwaredecoder aan te moeten schaffen!)

aAarGhh

Verwijderd

hey jelly.. tijd niet gezien :) ik mail je nog wel 'ns ;)

hm.. ik heb geen oplossing voor je probleem, maar ik kan je <big>wel</big> vertellen dat je de bios NIET (!!) moet upgraden want dan wordt de hele kaart onbruikbaar.. tv-out doet 't dan helemaal niet meer en er komen glitches in het scherm enzo (en 't beeld fuckt linux helemaal op :()..

misschien de andere tv-out optie gebruiken? (hij heeft 2 uitgangen..)

tschüß :)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Dat heet volgens mij Macrovision en dat zorgt dat je de film niet op kan nemen op een videoband (net als een band uit de videotheek, die kan je ook niet overtapen). Dat tv-out tooltje (waar ik het url even niet van kan vinden) biedt waarschijnlijk wel een oplossing.

Heeft iemand het url van dat tooltje?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

urreltje:

come.to/tvout

If nothing is written below, I was the last to reply...