Toon posts:

Raar beeld in Open GL....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een spel weet spelen met Open GL, zoals MOHAA , Trains and Trucks Tycoon, krijg ik dus dubbel beeld, tot mijn verassing, kan ik alles normaal zien als ik mn 3dBril op doe :p ,
Maar wat ik zo vaag vind is dat ik helemaal geen 3d bril drivers heb geinstalleerd of dergelijke, ik heb al verschillende drivers geprobeerd, ik heb nu de nieuwse Detenator drivers er op gezet, en heb nog steeds het probleem, als ik terug ga naar hele oude drivers, dan heb ik er geen last van, maar dan heb ik weer die Endles loop bug, iemand een idee wat dat kan zijn?

Thx

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

proberen alle d3d en opengl settings te resetten???

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Hoe reseten :?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

bureaublad ---->
rechtermuisknop ---->
eigenschappen ---->
tabblad Instellingen ---->
Geavanceerd ---->
Tabbladen checken tot je een knopje aanvullende eigenschappen tegenkomt ---->
Tabblad D3d instellingen en opengl instellingen ---->
Standaardwaarden herstellen.
Ik neem aan dat je detonator 23.11 of hoger gebruikt.

Raku

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:30
Op zondag 24 maart 2002 22:32 schreef pr0t0type het volgende:
Telkens als ik een spel weet spelen met Open GL, zoals MOHAA , Trains and Trucks Tycoon, krijg ik dus dubbel beeld, tot mijn verassing, kan ik alles normaal zien als ik mn 3dBril op doe :p ,
Maar wat ik zo vaag vind is dat ik helemaal geen 3d bril drivers heb geinstalleerd of dergelijke, ik heb al verschillende drivers geprobeerd, ik heb nu de nieuwse Detenator drivers er op gezet, en heb nog steeds het probleem, als ik terug ga naar hele oude drivers, dan heb ik er geen last van, maar dan heb ik weer die Endles loop bug, iemand een idee wat dat kan zijn?

Thx
ik heb hetzelfde probleem!

als ik het in een venster speel is het ook weg (3d bril heb ik niet!)
weet nog steeds niet wat het is!

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Karate Kick*

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Installeer die stereo drivers van nvidia eens, kun je die zooi aan of uitzetten *D

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1