Toon posts:

De ultieme Gameconsole!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi...er wordt op dit moment weer lekker hard geouwehoert welke console het beste is en welke te duur enz..

Nu ben ik een erg impulsieve koper dus ik had op vrijdag bijna weer (3de x :) ) een Dreamcast gekocht tot ik ineens d8 ...shit |:( daar komt niets meer op uit.
Al mijn PUtjes erbij gepakt en tot de conclusie gekomen dat de Ps2 de bruutste spellen had op dit moment :9

Nu heb ik al een zeer goeie computer die geweldig is voor Rpg,s en Rts ,maar bijna geen echte arcadespellen heeft :(

Nu is er maar 1 goede arcadeontwikkelaar >:) ...Sega !!(persoonlijke mening :7 ) en mijn vraag is dan ook welk platform zal Sega het meest gaan ondersteunen ,want als je ergens de orginele spellen van kan verwachten die ook nog een lekker spelen ....tja dan is er maar 1 !

Dus nu heb ik het over spellen zoals Nba 2k2 ,Virtua tennis (ik weet het :) ) en Monkeys balls (of zoiets :+ ) of komen die games op alle 3 de nextgen consoles uit?
ook games van Sega die hier niet tussen staan zijn welkom.

Dus voor de duidelijkheid Segagame met de console waarop hij uitkomt.

tell me and i love u !!! :r

P.s : Geen geouwehoer van die en die console rulez,sux ,enz dat kan ik zelf ook wel verzinnen.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 24 maart 2002 22:28 schreef warmonger het volgende:
Hoi...er wordt op dit moment weer lekker hard geouwehoert welke console het beste is en welke te duur enz..

Nu ben ik een erg impulsieve koper dus ik had op vrijdag bijna weer (3de x :) ) een Dreamcast gekocht tot ik ineens d8 ...shit |:( daar komt niets meer op uit.
Al mijn PUtjes erbij gepakt en tot de conclusie gekomen dat de Ps2 de bruutste spellen had op dit moment :9

Nu heb ik al een zeer goeie computer die geweldig is voor Rpg,s en Rts ,maar bijna geen echte arcadespellen heeft :(

Nu is er maar 1 goede arcadeontwikkelaar >:) ...Sega !!(persoonlijke mening :7 ) en mijn vraag is dan ook welk platform zal Sega het meest gaan ondersteunen ,want als je ergens de orginele spellen van kan verwachten die ook nog een lekker spelen ....tja dan is er maar 1 !

Dus nu heb ik het over spellen zoals Nba 2k2 ,Virtua tennis (ik weet het :) ) en Monkeys balls (of zoiets :+ ) of komen die games op alle 3 de nextgen consoles uit?
ook games van Sega die hier niet tussen staan zijn welkom.

Dus voor de duidelijkheid Segagame met de console waarop hij uitkomt.

tell me and i love u !!! :r

P.s : Geen geouwehoer van die en die console rulez,sux ,enz dat kan ik zelf ook wel verzinnen.
Je hebt het over de PU, nou heb ik 1x de PU gelezen (wat een k*t blad, geef mij maar de PCGAMEPLAY) en daar zag ik toevallig een lijstje instaan van alle games die SEGA zou gaan ontwikkelen en voor welke consoles de komende tijd.
Btw heb hem net gevonden die PU, staat in PU #08 van 2001, op pagina 54 :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Sega heeft zelf gezegd dat 50% van hun spellen voor de PS2 zullen zijn dacht ik, de andere 50% wordt verdeeld over de andere consoles.

EDIT: Dat heb ik uit de PU zie ik, dus dat zul je dan zelf ook wel weten. Owja PU = "lau" :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Super Monkey Ball is een titel die exclusief op de GameCube te vinden is.

Veel mensen die Sega fan zijn stappen nu over op de GameCube als ik de verhalen hier lees, vanwege hetzelfde soort arcade spellen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Dan kan je ze het beste maar alle drie kopen denk ik, dan heb je alles.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf ga ik als Sega fan voor de X-box o.a. wegens Jet Set Radio Future, dat spel is zo mega bruut :)

39

Verwijderd

Ik denk de GameCube Monkey ball komt op de GameCube en Sonic en nog paar andere maar later dus ik denk dat je het best dan de GameCube moet nemen :P

Verwijderd

Sega is afgestapt van het maken van hardware en heeft een verbond gesloten met Nintendo. Dus al wat Sega maakt komt uit op de GameCube.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

PS2 de beste!!!! :)

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Ik geloof dat Sega vooral flirt met Nintendo

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Verwijderd

tja het zegt genoeg dat Nintendo samen met Namco en Sega nu arcade-games gaat maken...
dus waar zouden toch de meeste vette arcade games op komen? i wonder

Verwijderd

Op dit moment maakt Sega vooral games voor de Xbox. Ik weet niet hoe mensen erbij komen dat Sega vooral games voor Nintendo maakt. Dit is gewoon niet waar.

GC: Super Monkey Ball, Sonic en PSO, de belangrijkste titels van Sega, waarvan de eerste twee exclusief zijn.

Xbox:

JSRF
Panzer Dragoon
Gunvalkyrie
Crazy Taxi 3
Sega Sports NFL 2K2
House of the Dead 3
Sega Sports NBA 2K2

En nog veel meer..

PS2 heeft op dit moment alleen nog maar Virtua Fighter 4 maar in de toekomst krijgt de PS2 de meeste spellen van Sega.

Als je Sega games wilt hebben dan moet je ze gewoon alledrie kopen lijkt me.

Wat betreft de Arcade:
In an interview sega said that they have more games in development for Xbox's arcade board than triforce and probably namoi2 and system246. Because it's more powerful.

Verwijderd

ben je blind of negeer je mijn bericht gewoon?
het is NU misschien zoals jij het zegt.
maar dat verandert snel.
het is algemeen bekend dat sony heeft geprobeerd sega te kopen maar dat wilde sega niet
en over een samenwerking tussen sega en nintendo voor een volgende console zijn ook al de nodige geruchten
ok het hoeft niet waar te zijn, maar persoonlijk lijkt het me wel most likely

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 10:27 schreef XE het volgende:
ben je blind of negeer je mijn bericht gewoon?
het is NU misschien zoals jij het zegt.
maar dat verandert snel.
het is algemeen bekend dat sony heeft geprobeerd sega te kopen maar dat wilde sega niet
en over een samenwerking tussen sega en nintendo voor een volgende console zijn ook al de nodige geruchten
ok het hoeft niet waar te zijn, maar persoonlijk lijkt het me wel most likely
Excuse me? Het is algemeen bekend dat Microsoft heeft geprobeerd Sega te kopen. Ik zeg gewoon wat er op dit moment gaande is en Sega support de Xbox. Punt.

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:04 schreef Homedisc het volgende:
Zelf ga ik als Sega fan voor de X-box o.a. wegens Jet Set Radio Future, dat spel is zo mega bruut :)
die wil ik ook graag
rez lijkt me ook wel kewl

Verwijderd

ok dan hebben ze beide geprobeerd sega te kopen
en sega support de xbox NOG wel...

Verwijderd

Topicstarter
hahaha :)

Wat een geruzie om de feiten.
Ok ik denk niet dat we eruit gaan komen en dat ik maar ff moet afwachten wat te doen.

Het klopt dat Namco met Sega een soort verbond had ,maar volgens mij ook met square en dat is toch een Ps2 ontwikkelaar :?

ik hoop dat er nog iemand is die met keiharde feiten kan komen en anders moet ik maar w8ten,want van te voren kies ik altijd fout :)

wel tnx voor de snelle reacties en nee ik ga ze niet alle drie kopen |:(

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

De TriForce niet vergeten. Sega, Nintendo en Namco samen in de arcade met Gamecube hardware. http://cube.ign.com/articles/324/324779p1.html

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Playstation 2 beschikt over de leukste spellen!! :p
Zeker nu met mgs2 dat is op dit moment gewoon het spel op ps2!
En krijgen we nog FFX en Tekken 4....kan niet wachten!! :)

Verwijderd

Sega maakt op dit moment voor de GC:
Super Monkey Ball (9.5/10)
Sonic Adventure 2 Battle (8/10)
Crazy Taxi 2 (7.5/10)
Phanatasy Star On-line

Voor de Xbox:
JSRF (9/10)
Panzer Dragoon
Gunvalkyrie (8/10) lekker ouderwets knallen :)
Crazy Taxi 3
Sega Sports NFL 2K2
House of the Dead 3
Sega Sports NBA 2K2
Virtual fighter 4.1
Phanatasy Star On-line
Sega GT 2002
Shenmue 2

Voor de PS2:
Vitual Fighter 4
Phanatasy Star On-line

GBA:
Sonic Advance (7/10)

Alle spellen waar een score 8er staan heb ik persoonlijk gespeeld en die score is MIJN menig

Ik weet dat dit niet alle spellen van Sega v/d consoles zijn maar ik ben ook geen machine dus ik hoef niet alles te weten :)

O Ja we hebben natuurlijk ook nog een geheime titel van SEGA waarvan niemand nog weet voor welke console hij komt :)

Verwijderd

Ik hoop dat SEGA veel op de GC gaat uitbrengen. Vind het namelijk gewoon 100% logisch dat SEGA als eerst een 'pintje' wil pakken met de oudste 'vriend'.

En de ultieme gameconsole is gewoon de Mastersystem2 van SEGA !!!!!
Pagina: 1