Er komen bv wel veel vragen over virtual dub binnen, mischien is het wel handig om een paar howto's te maken.
Bv ook hoe je animated icons goed krijgt, qua groote ed.
Hoorde DR er laatst ook over in een topic.
in deze [topic=444259]
is wel een goed idee, imo.
Bv ook hoe je animated icons goed krijgt, qua groote ed.
Hoorde DR er laatst ook over in een topic.
in deze [topic=444259]
Het is weer eens wat anders, je komt er af en toe lang sleepende onduidelijke topics over tegen en daarbij is het een opkomend onderwerp waar toch steeds meer gebruik van gemaakt gaat worden.
Mja.. ik weet het zo net nog niet hoor 
Bij de komst van V&V waren er ook best veel virus topics enzo.. maar toen V&V er eenmaal was, was er ook geen behoefte (
) meer aan.
Bij de komst van V&V waren er ook best veel virus topics enzo.. maar toen V&V er eenmaal was, was er ook geen behoefte (
Ze passen prima in [forum=10] en [forum=9] toch?
Video bewerken hardware kan ik wel hebben en mijn forumpie wordt minder en minder een harde waren forum
.
Video bewerken hardware kan ik wel hebben en mijn forumpie wordt minder en minder een harde waren forum
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:04 ]
* OProg heeft het idee dat hdd gek wordt...Op zondag 24 maart 2002 22:53 schreef hdd het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaarg, alweer een forum aanvraag
* OProg word gek * hdd word gek * hdd word gek * hdd word gek *
imo is het wat minderOp zondag 24 maart 2002 22:32 schreef Vae Victis het volgende:
90% van die "videobewerking" topics is meestal gewoon "hoe knip ik Mpeg/AVI?". En icons is meestal gewoon een ram op de knop Optimize geven en wat spelen met aantal kleuren/Framerate, heeft verder ook niet veel met videoeditte te maken
ehm.. word?Op zondag 24 maart 2002 22:53 schreef hdd het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaarg, alweer een forum aanvraag
* Buzzman word gek * hdd word gek * hdd word gek * hdd word gek *
Niet iedereen is gek geboren hoor Buzzman!Op zondag 24 maart 2002 22:58 schreef Buzzman het volgende:
[..]
ehm.. word?
Oeh! Inkoppertje
Nitrox weet dat dit een ongewilde post is (spam) maar ik heb al zoveel posts en weining spam en non-techfora posts dat dit wel ff kan
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
SPAM !!!Op zondag 24 maart 2002 22:51 schreef JvS het volgende:
Ze passen prima in [forum=9] toch?
[..]
ff niets
Verwijderd
wat mij betreft kan dat allemaal in audio video en hifi, daar zie ik al dat soort topics al heengaan.
En voor icons heeft xtentic samen met /me * al een kleine guide geschreven (hij voor windows, ik voor linux), dus da's ook geen eigen forum waard.
<--- de uitkomst van een dagje uurtje kloten met filmpjes onder linux om een animated usericon te krijgen
En voor icons heeft xtentic samen met /me * al een kleine guide geschreven (hij voor windows, ik voor linux), dus da's ook geen eigen forum waard.
<--- de uitkomst van een dagje uurtje kloten met filmpjes onder linux om een animated usericon te krijgen
Verwijderd
Misschien een Thema is een keer over het onderwerp Video Editting. Lijkt me best interesant.
Laatst is een keer geprobeerd wat te capturen van mijn camera naar mijn computer, maar de camera (10jaar oud) weigerde
Laatst is een keer geprobeerd wat te capturen van mijn camera naar mijn computer, maar de camera (10jaar oud) weigerde
Wie weet, kan het wel..Op maandag 25 maart 2002 19:47 schreef Thick het volgende:
Misschien een Thema is een keer over het onderwerp Video Editting. Lijkt me best interesant.
Het merendeel spreekt duidelijke taal, het is een idee maar de vraag is of er genoeg animo voor is. Lijkt me wel als ik zie wat er allemaal gebeurd bij clubs.nl of zoiets. De moderators/opperators mogen hier hun eindoordeel over geven. Ik weet niet of dit al te zoveelste aanvraag is voor een nieuw onderwerp, mocht dit niet de bedoeling geweest zijn mijn excusses maar dit leek me toch de goede plaats.
Ik hoop dat er nog een aantal positieve reacties komen en anders wacht ik af. Maar de poging vind ik waardevol.
//type foutje//
Pagina: 1