in mijn compaq pc
(ja 2de pc natuurlijk gratis gekregen
) zit de cd-rom vast met schroeven die je niet los kunt maken
in de schroeven zit nauwelijks een gleuf voor je schroevendraaier.. volgens mij zijn dit van die schroeven die ze er express indoen zodat je er niks uit kunt halen.. iemand suggesties om ze los te krijgen ?
ijzerzaag gebruiken of knijptang
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Torx schoevendraaien regelen.
HIER !!! PAK AAN
hmmm kan ik ze ook op andere manier los krijgen ??
knijptang krijg ik er niet tussenOp zondag 24 maart 2002 22:04 schreef firoz het volgende:
ijzerzaag gebruiken of knijptang
flex ?????
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
ja goed idee.. maar een probleem kheb geen slijperOp zondag 24 maart 2002 22:20 schreef Rendier2710 het volgende:
Haakse slijper?
Moet ook wel met een gewone schroevendraaier lukken dacht ik?
Verwijderd
Gewoon ff een Torx 15 gebruiken (zijn bij elke schroevendraaierhandel te koop (en misschien zelfs wel te leen als je 't apparaat waar ze in zitten ff meeneemt)).
En anders zijn die schroeven ook prima los te krijgen met een normale platte schroevendraaier, mits de maat maar goed is. Compaq heeft er nl. ook een normale zaagsnee in gemaakt.
En anders zijn die schroeven ook prima los te krijgen met een normale platte schroevendraaier, mits de maat maar goed is. Compaq heeft er nl. ook een normale zaagsnee in gemaakt.
Als je ze dan toch met alle geweld los wilt hebben....
Zoek een schroevendraaier die klein genoeg is om erin te passen, maar die wel vasthoudt (anders zet je 'm er een beetje scheef in, zodat je een punt van de platte kop van de schroevdraaier gebruikt). Zet de pc zo neer dat je de schroevedraaier en verticaal op kunt zetten (dus pc op z'n zij leggen). Met je volle gewicht op de schroevendraaier gaan hangen en dan maar draaien.
Pas op voor je vingers met scherpe randen. Ik heb zoiets met een HP machine gedaan en dokkie kon mooi mijn vinger hechten (heb wel voor het eerst in mijn leven mijn eigen bot gezien
)
Zoek een schroevendraaier die klein genoeg is om erin te passen, maar die wel vasthoudt (anders zet je 'm er een beetje scheef in, zodat je een punt van de platte kop van de schroevdraaier gebruikt). Zet de pc zo neer dat je de schroevedraaier en verticaal op kunt zetten (dus pc op z'n zij leggen). Met je volle gewicht op de schroevendraaier gaan hangen en dan maar draaien.
Pas op voor je vingers met scherpe randen. Ik heb zoiets met een HP machine gedaan en dokkie kon mooi mijn vinger hechten (heb wel voor het eerst in mijn leven mijn eigen bot gezien
Anders met een tangetje met langere "grijpers" proberen om te kop van het schroefje beet te krijgen en zo los te krijgen. Heb onlangs iets vergelijkbaars moeten doen, want het schroefje van m'n CD-rom draaide door.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nou dat geeft DaRalph vast en zeker veel moedOp zondag 24 maart 2002 22:27 schreef Rendier2710 het volgende:
Als je ze dan toch met alle geweld los wilt hebben....
Pas op voor je vingers met scherpe randen. Ik heb zoiets met een HP machine gedaan en dokkie kon mooi mijn vinger hechten (heb wel voor het eerst in mijn leven mijn eigen bot gezien)
Idd gewoon FF een Torx schroevendraaier regelen is het makkelijkste.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
hehehe
hmmm klein probbie
kheb net beetje geprobeerd ze met kracht los te krijgen
misschien heb ik ze beetje dol gemaakt
hopen van niet (voor hun) anders gaat de kettingzaag erin
Casemod met kettingzaag 
Pics Pics Pics
Kun je de kop er niet af slaan door de schroevendraaier er scheef tegenaan te zetten en deze een klap te verkopen met een hamer?
Pics Pics Pics
Kun je de kop er niet af slaan door de schroevendraaier er scheef tegenaan te zetten en deze een klap te verkopen met een hamer?
hej weer een goed idOp zondag 24 maart 2002 22:50 schreef Rendier2710 het volgende:
Casemod met kettingzaag
Pics Pics Pics
Anoniem: 51747
Je kan em natuurlijk ook uit het raam gooien 
Kun je niet gewoon die bay er uitzagen en dan de hele bay overzetten of gewoon een sneetje voor je schroevendraaier er in dremelen....... Suc7!
Kun je niet gewoon die bay er uitzagen en dan de hele bay overzetten of gewoon een sneetje voor je schroevendraaier er in dremelen....... Suc7!
Of lekker lomp doen: schroevendraaier pakken, precies op het midden van de schroef zetten, en dan lekker lomp hard met een hamer op de schroevedraaier meppen: effect: schroevendraaier wordt in schroef geboord en maakt een sleuf in de schroef. Als 1 keer meppen met de hamer niet genoeg is, doe je het nog een keer. Dan moet het wel lukken. Wel ff je HD eruit halen voordat je bezig gaat...
onzin-niveau.
Compaq gebruikt bijna overal torx-schroeven voor. En en schroevendraaier daarvoor is gewoon te koop. Verder lukt het meestal ook wel met een kleine Philips-schroevendraaier of een kruiskop.
Compaq gebruikt bijna overal torx-schroeven voor. En en schroevendraaier daarvoor is gewoon te koop. Verder lukt het meestal ook wel met een kleine Philips-schroevendraaier of een kruiskop.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.