krijg schroeven cd-rom niet los

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Topicstarter
in mijn compaq pc :P (ja 2de pc natuurlijk gratis gekregen *D) zit de cd-rom vast met schroeven die je niet los kunt maken :P in de schroeven zit nauwelijks een gleuf voor je schroevendraaier.. volgens mij zijn dit van die schroeven die ze er express indoen zodat je er niks uit kunt halen.. iemand suggesties om ze los te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

ijzerzaag gebruiken of knijptang

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 20:58

Flarrestein

Superworm Jim

Torx schoevendraaien regelen.

HIER !!! PAK AAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28048

heeft daar niks mee te maken hoor, dat zijn torx schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmmm kan ik ze ook op andere manier los krijgen ??
Op zondag 24 maart 2002 22:04 schreef firoz het volgende:
ijzerzaag gebruiken of knijptang
knijptang krijg ik er niet tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 09:49

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

flex ????? >:) >:) >:)

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 22:16 schreef mr.loepie het volgende:
flex ????? >:) >:) >:)
huh ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 22:24
Haakse slijper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 22:20 schreef Rendier2710 het volgende:
Haakse slijper?
ja goed idee.. maar een probleem kheb geen slijper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Moet ook wel met een gewone schroevendraaier lukken dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ff een Torx 15 gebruiken (zijn bij elke schroevendraaierhandel te koop (en misschien zelfs wel te leen als je 't apparaat waar ze in zitten ff meeneemt)).

En anders zijn die schroeven ook prima los te krijgen met een normale platte schroevendraaier, mits de maat maar goed is. Compaq heeft er nl. ook een normale zaagsnee in gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
Als je ze dan toch met alle geweld los wilt hebben....

Zoek een schroevendraaier die klein genoeg is om erin te passen, maar die wel vasthoudt (anders zet je 'm er een beetje scheef in, zodat je een punt van de platte kop van de schroevdraaier gebruikt). Zet de pc zo neer dat je de schroevedraaier en verticaal op kunt zetten (dus pc op z'n zij leggen). Met je volle gewicht op de schroevendraaier gaan hangen en dan maar draaien.

Pas op voor je vingers met scherpe randen. Ik heb zoiets met een HP machine gedaan en dokkie kon mooi mijn vinger hechten (heb wel voor het eerst in mijn leven mijn eigen bot gezien :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:43

Fuelke

Forza Ferrari

Anders met een tangetje met langere "grijpers" proberen om te kop van het schroefje beet te krijgen en zo los te krijgen. Heb onlangs iets vergelijkbaars moeten doen, want het schroefje van m'n CD-rom draaide door.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op zondag 24 maart 2002 22:27 schreef Rendier2710 het volgende:
Als je ze dan toch met alle geweld los wilt hebben....

Zoek een schroevendraaier die klein genoeg is om erin te passen, maar die wel vasthoudt (anders zet je 'm er een beetje scheef in, zodat je een punt van de platte kop van de schroevdraaier gebruikt). Zet de pc zo neer dat je de schroevedraaier en verticaal op kunt zetten (dus pc op z'n zij leggen). Met je volle gewicht op de schroevendraaier gaan hangen en dan maar draaien.

Pas op voor je vingers met scherpe randen. Ik heb zoiets met een HP machine gedaan en dokkie kon mooi mijn vinger hechten (heb wel voor het eerst in mijn leven mijn eigen bot gezien :Y) )
Nou dat geeft DaRalph vast en zeker veel moed ;)

Idd gewoon FF een Torx schroevendraaier regelen is het makkelijkste.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hehehe :) hmmm klein probbie :) kheb net beetje geprobeerd ze met kracht los te krijgen :P misschien heb ik ze beetje dol gemaakt :P hopen van niet (voor hun) anders gaat de kettingzaag erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
Casemod met kettingzaag :9

Pics Pics Pics

Kun je de kop er niet af slaan door de schroevendraaier er scheef tegenaan te zetten en deze een klap te verkopen met een hamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 22:50 schreef Rendier2710 het volgende:
Casemod met kettingzaag :9

Pics Pics Pics

Kun je de kop er niet af slaan door de schroevendraaier er scheef tegenaan te zetten en deze een klap te verkopen met een hamer?
hej weer een goed id :) ga het morgen na school welles proberen .. me moeder zal het nu niet zo leuk vinden als ik ga lopen raggen met een hamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51747

Je kan em natuurlijk ook uit het raam gooien >:)
Kun je niet gewoon die bay er uitzagen en dan de hele bay overzetten of gewoon een sneetje voor je schroevendraaier er in dremelen....... Suc7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:32

almightyarjen

When does the hurting stop?

Of lekker lomp doen: schroevendraaier pakken, precies op het midden van de schroef zetten, en dan lekker lomp hard met een hamer op de schroevedraaier meppen: effect: schroevendraaier wordt in schroef geboord en maakt een sleuf in de schroef. Als 1 keer meppen met de hamer niet genoeg is, doe je het nog een keer. Dan moet het wel lukken. Wel ff je HD eruit halen voordat je bezig gaat... :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51695

Pak gewoon een snijbrander. Lukt gegarandeerd altijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:29

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

onzin-niveau.
Compaq gebruikt bijna overal torx-schroeven voor. En en schroevendraaier daarvoor is gewoon te koop. Verder lukt het meestal ook wel met een kleine Philips-schroevendraaier of een kruiskop.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.