Ik zag dat er een paar mensen vroegen hoe zijn systeem was dat ze meschien wouden gaan kopen. En ik dacht ik ga over een week ook een computer kopen dus ik laat het jullie ook beoordelen:
Aopen H600a kast
Omdat: me het een goed kastje lijkt en het niet duur is en mooi hoeft het toch niet te zijn want daar kunnen we altijd wat aan doen.
Abit KR7A-raid kt266a
omdat: het beter uit de bus kwam dat een asus wat mijn 2e keus was. En 333 niet uit maakt zolang je niet gaat overklocken (teminste dat had ik begrepen)
Amd 2000+
omdat: Intel te duur is
Coolermaster dp5-7h53f-01
omdat: ik een redelijk stille koeler wou en de koeler niet de procesor zo koel mogelijk moet houden.
2x kingston 256mb ddr-ram pc2100
omdat: het wel vaste chips fabrikant is die er niet vanalles er in pleurt net als Dane-elec.
80gb ibm deskstar 120gxp
omdat: die betrouwbaarder zijn dan maxtor als je hem als maindrive gebruikt.
Abit silero geforce4 ti 4400:
omdat: goedkoper dan de rest van de ti4400 en evengoede prestaties dan de asus. En ti 4600 te duur is.
pioneer 106s 16x40x
omdat: ik het slot in wel mooi vind en hij gooed uit de bus komt.
lite-on 32x10x40x
omdat: goedkoper is dan plextor en evengoed voor middelmatig gebruik en niet zo duur als 40x12x40
Creative soundblaster audigy player
omdat: beter dan sb live 5.1 en ook dan philips acoustic edge.
19" philips 109b20
0mdat: ik hem mooi vind en goeie prijs heeft en kwaliteit goed is en tft en die troep niks vind (toch plaats zat hiero)
creative 5300
omdat: ik 5.1 wil hebben en deze een goede prijs kwaliteit verhouding heeft en niet te duur is.
logitech cordless desktop optical
omdat: hij mooi is en goed
Als ik iets fout heb van hierboven zeg het dan ffkes
Alle reacties zijn welkom
Aopen H600a kast
Omdat: me het een goed kastje lijkt en het niet duur is en mooi hoeft het toch niet te zijn want daar kunnen we altijd wat aan doen.
Abit KR7A-raid kt266a
omdat: het beter uit de bus kwam dat een asus wat mijn 2e keus was. En 333 niet uit maakt zolang je niet gaat overklocken (teminste dat had ik begrepen)
Amd 2000+
omdat: Intel te duur is
Coolermaster dp5-7h53f-01
omdat: ik een redelijk stille koeler wou en de koeler niet de procesor zo koel mogelijk moet houden.
2x kingston 256mb ddr-ram pc2100
omdat: het wel vaste chips fabrikant is die er niet vanalles er in pleurt net als Dane-elec.
80gb ibm deskstar 120gxp
omdat: die betrouwbaarder zijn dan maxtor als je hem als maindrive gebruikt.
Abit silero geforce4 ti 4400:
omdat: goedkoper dan de rest van de ti4400 en evengoede prestaties dan de asus. En ti 4600 te duur is.
pioneer 106s 16x40x
omdat: ik het slot in wel mooi vind en hij gooed uit de bus komt.
lite-on 32x10x40x
omdat: goedkoper is dan plextor en evengoed voor middelmatig gebruik en niet zo duur als 40x12x40
Creative soundblaster audigy player
omdat: beter dan sb live 5.1 en ook dan philips acoustic edge.
19" philips 109b20
0mdat: ik hem mooi vind en goeie prijs heeft en kwaliteit goed is en tft en die troep niks vind (toch plaats zat hiero)
creative 5300
omdat: ik 5.1 wil hebben en deze een goede prijs kwaliteit verhouding heeft en niet te duur is.
logitech cordless desktop optical
omdat: hij mooi is en goed
Als ik iets fout heb van hierboven zeg het dan ffkes
Alle reacties zijn welkom