ik heb zelf een Philips 150B2 tft monitor. nou is mijn vraag kan ik naast deze monitor gewoon normale boxen zetten? deze zijn niet afgeschermd. ik heb het ff geprobeerd maar er veranderd niks aan het beeld. maar kan het ook voor langere termijn?
Verwijderd
volgens mij kan dat geen kwaad
bij m'n vorige baan stonden er ook zo vaak grote speakers naast de TFT schermen en heb daar nog nooit vage kleuren ofzo gezien
bij m'n vorige baan stonden er ook zo vaak grote speakers naast de TFT schermen en heb daar nog nooit vage kleuren ofzo gezien
Verwijderd
ik weet niet of je toevallig een losse luidspreker hebt met een fikse magneet achterop... dan hou je die ff naast je scherm en merk je het zo
heb nog wel een magneet liggen van een autosubwoofer van 500 Watt. ff testen...... hmm beeld geeft geen kik.Op zondag 24 maart 2002 22:04 schreef Eddo het volgende:
ik weet niet of je toevallig een losse luidspreker hebt met een fikse magneet achterop... dan hou je die ff naast je scherm en merk je het zo
Lijkt me iig logisch , want een normaal scherm werkt met een magneet en met een andere magneet erbij zou dat een bepaalde kracht opwekken denk ik. Dat heb je met Tft of Lcd of plasma niet. Dus zelfs een magneet van een autosloperij kan hem niet in onbalans brengen denk ik. Maar je computer kan er niet zo goed tegen denk ik
Raku
Pagina: 1