Toon posts:

Vage ISA-modem

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een hele rare ISA-modem liggen. In Windows 98 zegt hij dat het een Philips modem is, er zit een Rockwel RCVDL56ACF/SP chip op en ergens in een hoekje staat nog es SF 1156HV+/R19. Ik ben al de hele middag aan het zoeken maar kan er simpelweg geen werkende drivers voor vinden. Ik ben nu zo ver dat het een GVC-modem is maar al die drivers werken niet. Dan zegt 'ie weer, deze software is hier niet speciaal voor geschreven ed. Kan iemand mij helpen? Ben behoorlijk desperate!! :?

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 22:48

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

klinkt vaag, met google vind je ook nix?

www.windrivers.com?

en anders heb ik hier nog wel een 33k6 isa (BEST 33k6) modem liggen :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:00
Ist een winmodem of een normaal modem? Als je een extra COMpoort erbij krijgt zonder een driver te installeren, zou de standaard 28K8 driver, of zelfs het "Standaardmodem" ook moeten werken. Rockwell werkt nml met de AT commandset.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Op zondag 24 maart 2002 21:36 schreef Rippie het volgende:
Ik heb hier een hele rare ISA-modem liggen. In Windows 98 zegt hij dat het een Philips modem is, er zit een Rockwel RCVDL56ACF/SP chip op en ergens in een hoekje staat nog es SF 1156HV+/R19. Ik ben al de hele middag aan het zoeken maar kan er simpelweg geen werkende drivers voor vinden. Ik ben nu zo ver dat het een GVC-modem is maar al die drivers werken niet. Dan zegt 'ie weer, deze software is hier niet speciaal voor geschreven ed. Kan iemand mij helpen? Ben behoorlijk desperate!! :?
Heb zelf eens een Philips modem gehad wat eigenlijk een Tornado modem was. Misschien dat je die drivers eens moet proberen?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• deSjef
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ISA modems worden volgens mij wel vaker als een andere herkent. Maar als het werkt, boeiend. Ik installeer zelf oude isa's altijd gewoon als standaard modem. Werkt prima.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 12:52

EXX

EXtended eXchange

Kijk ook eens op http://modemdriver.com/ of op http://www.56k.com/

Deze rockwell chipset is overigens een V.90 56K data/fax modem, dus best nog wel bruikbaar.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Pagina: 1