Hallo mensen,
Mijn oom heeft mij zonet een "kado" gegeven, maar ik snap niet wat dit is.
Morgen zal ik ff plaatjes maken, maar nu beschrijf ik em wel ff :
Het is een box, ter grootte van een te groot uitgevallen voeding. Aan de achterkant zit een stekker die je ook voor de voeding gebruikt van de PC en monitor.
Ook zit er een 80 MM fan.
Aan de voorkant zit een draaiknop, met de cijfers : 0, 70, 80, 90 en 100 (ik neem aan dat procentages zijn)
En dan het leuke stuk : ook aan de voorkant zit een gat, waar je een GLASVEZELKABEL in moet steken, ongeveer 1 meter lang is ie, zwart van kleur.
Je moet em met zo`n draaiding vastzetten.
Vervolgens doe je het ding aan, en voer je hem op, in het begin is het licht iets van een gewone lamp die beetje gedimt is.
Maar als je hem op 100 zet, maakt het zoveel licht, dat je er zeker een kamer van 6x6 kan verlichten alsof het dag is !!!
Op de voorkant staat het woord : NAVITAR
En op de doos staat : Schott-Fostec LLC
Er staat een hokje aangevinkt op de doos, waar bij staat : A20750 en het Serial Number is : 77269
Dan nog wat info op de achterkant van het ding :
Ten eerste staat er een waarschuwing dat er explosiegevaar is, als je het in de buurt houd van dingen die vlam kunnen vatten
dan :
Input : 230V 50/60Hz
Output : 150 Watts
Daarna deze melding :
Fire Hazard- for continued protection replace only with 1.6 amp fuse. (5x20mm)
Dan als laatste staat er dat ie in de USA is gemaakt.
Heeft iemand enig ID wat het ding precies is ? en wat ik er voor een leuke dingen mee kan doen ?
Alvast bedankt.
Mijn oom heeft mij zonet een "kado" gegeven, maar ik snap niet wat dit is.
Morgen zal ik ff plaatjes maken, maar nu beschrijf ik em wel ff :
Het is een box, ter grootte van een te groot uitgevallen voeding. Aan de achterkant zit een stekker die je ook voor de voeding gebruikt van de PC en monitor.
Ook zit er een 80 MM fan.
Aan de voorkant zit een draaiknop, met de cijfers : 0, 70, 80, 90 en 100 (ik neem aan dat procentages zijn)
En dan het leuke stuk : ook aan de voorkant zit een gat, waar je een GLASVEZELKABEL in moet steken, ongeveer 1 meter lang is ie, zwart van kleur.
Je moet em met zo`n draaiding vastzetten.
Vervolgens doe je het ding aan, en voer je hem op, in het begin is het licht iets van een gewone lamp die beetje gedimt is.
Maar als je hem op 100 zet, maakt het zoveel licht, dat je er zeker een kamer van 6x6 kan verlichten alsof het dag is !!!
Op de voorkant staat het woord : NAVITAR
En op de doos staat : Schott-Fostec LLC
Er staat een hokje aangevinkt op de doos, waar bij staat : A20750 en het Serial Number is : 77269
Dan nog wat info op de achterkant van het ding :
Ten eerste staat er een waarschuwing dat er explosiegevaar is, als je het in de buurt houd van dingen die vlam kunnen vatten
dan :
Input : 230V 50/60Hz
Output : 150 Watts
Daarna deze melding :
Fire Hazard- for continued protection replace only with 1.6 amp fuse. (5x20mm)
Dan als laatste staat er dat ie in de USA is gemaakt.
Heeft iemand enig ID wat het ding precies is ? en wat ik er voor een leuke dingen mee kan doen ?
Alvast bedankt.