Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik weet dus ook niet of dit allemaal optimaal is.
Dus ja de vraag is heb je hier nu een speciale lader voor nodig? Staat niets op de verpakking...
-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --
Verwijderd
ik ben er alleen nog niet uit of het nou slecht is om nimh batterijen in een nicad lader op te laden...
heb zelf een 8 uurs GP lader om 4 batterijen in 8 uur op te laden
Verwijderd
Ja dusOp zondag 24 maart 2002 21:55 schreef Eddo het volgende:
ik ben er alleen nog niet uit of het nou slecht is om nimh batterijen in een nicad lader op te laden...
De rimpel die aangeeft dat de batts vol zijn is bij een nimh stukken lager. Dus de apparatuur dient ook gevoeliger te zijn om die rimpel waar te nemen.
In het ergste geval blijft het ding maar laden om dat hij die rimpel niet kan ontdekken..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik zit nu te kijken op http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Batterijen&product%5Fid=34820&variant%5Fid=34820
die hape lader voor 17,99 is wel geinig. Alleen wil ik wel graag weten hoe lang hij over 4 1800 mah batterijen doet.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
w000t:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Wat mot dat ding kostenOp maandag 25 maart 2002 09:31 schreef BaRF het volgende:
wij verkopen gp laders enzo, en in de GP powerbank 1 (standaard met 1300mAh) duurt het laden van 1800 22,5 uur(!), met de Powerbank II (standaard met 1600) en Powerbank III (standaard 1800) duurt het beide 18 uur, en in de nieuwe Smart loader (die ik deze week zelf in huis krijg) duurt het 1 uur, zelfs op 12v in de auto! woohoow
w000t:
[afbeelding]
Verwijderd
Om op de eerste vraag terug te komen. Ik denk dat het wel moet kunnen alleen het duurt wat langer
Idd, en waar werk jij, oftwel waar zijn die dingen te koopOp maandag 25 maart 2002 12:01 schreef Mastersteen het volgende:
[..]
Wat mot dat ding kosten
Ik heb daar bij Okaphone 39 euro voor betaald!Op maandag 25 maart 2002 12:01 schreef Mastersteen het volgende:
[..]
Wat mot dat ding kosten
Ik ga dus maar voor die GP powerbank smart/rapid
Hoeveel korting krijg ik van jou als ik een gekke bek naar je trek? Ik meen het - woon een paar kilometer uit middelburg.Komt mij bekijken bij de Brammetje Dump @ Middelburg!
Gratis korting voor een ieder die binnenkomt en een GoT Smily uitbeeld!!!
Verwijderd
Staan alles verkoop adressen in nederland
Je kan altijd ook via internet bestellen
Hehe hey je meent het echt heOp maandag 25 maart 2002 16:26 schreef Johnny64 het volgende:
Ik ben dus even op zoek gegaan naar die hapelader van 17,99 bij de kijkshop. Op http://www.hape.nl stond niks over de laadtijd. Ik ga dus vanmiddag naar de kijkshop, na heel lang wachten (je kent dat wel: kijkshop) en tegen een ongemotiveerde kijkshopmuts aan te praten uiteindelijk er achter gekomen dat dat ding er 5 uur over doet om 600 mah batterijen op te laden. Dat betekent dus dat ie er 15 uur over doet om de bijgeleverde 1800 mah batterijen op te laden, maar daar wordt niet over gesproken.
Ik ga dus maar voor die GP powerbank smart/rapid
[..]
Hoeveel korting krijg ik van jou als ik een gekke bek naar je trek? Ik meen het - woon een paar kilometer uit middelburg.
Oh trouwens, over die hapé dingen: ik vind ze maar nix. die hebben we hier ook, maar ik heb het gevoel dat die dingen absoluut geen hoge minimum waarde hebben (dus wat ze MINSTENS zijn na een volle laadbeurt.) Die GP's zijn MINSTENS 1750mAh, en dat is gewoon heel erg goed! Maar die Hapé dingen zijn vrij snel leeg!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
lolOp maandag 25 maart 2002 16:28 schreef Mastersteen het volgende:
http://www.gpbatteries.nl
Staan alles verkoop adressen in nederland
Je kan altijd ook via internet bestellen
www.gppowerbank.nl
werkt ook
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Ik ben dus even op zoek gegaan naar die hapelader van 17,99 bij de kijkshop. Op http://www.hape.nl stond niks over de laadtijd. Ik ga dus vanmiddag naar de kijkshop, na heel lang wachten (je kent dat wel: kijkshop) en tegen een ongemotiveerde kijkshopmuts aan te praten uiteindelijk er achter gekomen dat dat ding er 5 uur over doet om 600 mah batterijen op te laden. Dat betekent dus dat ie er 15 uur over doet om de bijgeleverde 1800 mah batterijen op te laden, maar daar wordt niet over gesproken.
Volgens de handleiding duurt het laden van 1800 mah batterijen inderdaad 15 uur. Misschien zijn ze niet supergoed maar in ieder gevan niet zo duur. Die gp dingen zijn minsten 2x zo duur.
Ook is er een 12v snoer voor in de auto bij te kopen, dit doe ik net voordat ik met de auto op vakantie ga zodat ik ook in Frankrijk heel de vakantie lekker foto's kan maken.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Ze vragen hier in Zaandam bij de meeste winkel namelijk 79 euro voor dat ding, ik d8 dat de indicatie prijs namelijk rond de 39 euro was?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.