Toon posts:

Is dit een goede koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zaterdag een aanbieding van hcs-automatisering gekregen en die hadden het volgende samengesteld.

is dit een goede configuratie?

http://home.uwnet.nl/~j.jager/bitmaps/pc.png

Monitor is geweldig

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

:? Nee is helemaal niets :?

Verwijderd

Echt niks , dat mobo is baggerzooi , videokaart is slecht , speakers ook , underpowered koeler .

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
lees de FAQ voor dit soort vragen!!

maar de HD ruimte is een beetje klein 20 gb maar, voor de rest mot je het zelf weten, als jij er tevreden mee bent is het goed.

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 17:16
Nee, is geen goede configuratie.

Verwijderd

KOPUH DIE HAP! kheb ongeveer dezelfde pc besteld , ook in het zilver. alleen de videokaart is een beetje knudde maar ik zou het gewoon kopen! !

Verwijderd

geil pc'tje om te zien :)

Alleen zou ik kiezen voor een ander moederbord, andere videokaart, grotere HD etc etc...

De prijs is overigens niet bijzonder hoog, maar toch zou ik dan ff doorsparen :)

Verwijderd

hehehe kijk ff goed: er staat onder aan alle prijzen zijn ex btw >:)

Verwijderd

lijkt me duidelijk, zoek iets anders

Verwijderd

mee eens

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:31
zou iets anders nemen maar wel mooi ja

Verwijderd

Topicstarter
dat mobo doet het best wel goed heb hem zien draaien, kan goed meekomen met de asus a7v266

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
stel zelf iest samen, zou ik zeggen, heb je altijd iets goeds en wat je zelf wil, en vaak nog goedkoper ook :)

Verwijderd

Veel te duur voor het geleverde, er worden bij vraag en aanbod veel betere systemen voor minder aangeboden. zeker qua prijs kwaliteit verhouding.

Verwijderd

Topicstarter
die monitor is echt geweldig gewoion gigantisch mooi beeld

Verwijderd

Er zit niet eens een Brander bij, ik vinnet allemaal vaag spul wat er in zit, toch schijnen die Jetway plankse best wel aardig te zijn, al kan ie natuurlijk nooit op tegen mijn Asus A7V333.
Verder is 20 gig HD idd. veel te weinig, maar als dit binnen je budget is en iets is wat je zoekt zou ik het zeker doen

• floduR
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 20:53 schreef jopie2 het volgende:
wel redelijk ja, er zijn betere, het is toch een 17" IIyama? IIyama is in het algemeen niet zo goed in de 17" serie, hoor veel slechte verhalen...

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op zondag 24 maart 2002 20:53 schreef jopie2 het volgende:
Ja die monitor heb ik ook maar dan in het wit maar ik kan maar niet wennen aan die strepen die door het midden lopen :( Voor de rest geeft ie wel een zeer goed beeld :)

Verwijderd

Topicstarter
die dvd speler is volgens mij van LiteON

ik heb namelijk die pc namelijk nog gezien
vandaar dat ik weet dat hij mnooi beeld heeft

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Zeker onboard geluid?
Zou het niet doen

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Te duur voor wat het is, ik zou gewoon zelf een pc in elkaar zetten met die 'zilver'kleurige onderdelen, alleen dan met een goede beeldkaart, grotere schijf, a-merk geheugen en normale geluidskaart!!!

|Specs|

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 20:42 schreef real_raichu70 het volgende:
Echt niks , dat mobo is baggerzooi , videokaart is slecht , speakers ook , underpowered koeler .
gewoon totale onzin. de jetway 867/868 is gewoon een goed bordje. volgende keer een beetje onderbouwen voor je gaat schreeuwen, oke?
mijn onderbouwing is overigens dat ik er erg veel ervaring mee heb.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:25

tweakerbee

dus..?

Je hebt alle argumenten nu wel gehoord denk ik.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

eeeh... jaa - wat mijn voorgangers allemaal zeiden: niet kopuh dus :P

• Vorkie
  • Niet online
waarom vragen mensen dit soort dingen...

Je wilt toch zelf een peecee kopen, er zijn op Internet tigduizenden reviews results, benchmarks over de onderdelen die erin zitten.

Andere mensen kennen niet bepalen wat je gaat kopen, alleen beinvloeden....

maarja je moet het zelf weten, wat je wilt halen ik vind zilver nou niet echt mooi, en die monitor is misschien wel mooi en helder... alleen qua ervaring vind ik die strepen zeer irritant in het gebruik...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ik weet niet wat jullie slecht vinden aan dit systeem maar ik vindt hem best goed voor het geld. probeer m'maar eens samen te stellen, ben je meer kwijt. En er zijn ook mensen die genoegen nemen met 20gb. Hij is wel 7200rpm dus snel zat. En wat is er mis met de videokaart??? ja een radeon 8500 is beter maar deze is nog een beetje betaalbaar en presteerd ook nog goed. Kopen dus!

• bitflusher
  • Laatst online: 12-08 21:34

bitflusher

flushed die *** pc

zet zelf je pc in elkaar dan kun je alles zo doen als je zelf wil, ik denk dat er trouwens heel erg weinig tweakers zijn die complete systemen kopen :)

ik zelf ben al sinds mijn p1 60 aan het upgraden

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Op zondag 24 maart 2002 21:29 schreef duncanvdlinden het volgende:
ik weet niet wat jullie slecht vinden aan dit systeem maar ik vindt hem best goed voor het geld. probeer m'maar eens samen te stellen, ben je meer kwijt. En er zijn ook mensen die genoegen nemen met 20gb. Hij is wel 7200rpm dus snel zat. En wat is er mis met de videokaart??? ja een radeon 8500 is beter maar deze is nog een beetje betaalbaar en presteerd ook nog goed. Kopen dus!
ik weet niet wat jij goed aan het systeem vind, maar een Geforce 4MX presteert minder als een GF3, en er zit niet eens een normale geluidskaart in

Ik denk dat je wel een beter systeem kan samen stellen dat niet zo heel veel duurder zal zijn

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

het regent
[topic=218256/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.