Toon posts:

Probleem met FinalAlert2: kan geen Cliffs maken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik was al een tijd vanplan op een map te maken, nou heb ik FinalAlert2 gedownload en dat werkt goed, op één ding na :'(

ik kan geen cliffs maken, het kan wel maar ze sluiten niet aan met de hoge grond, of de grond is niet gelijk of je kan door de cliffs heel lopen.

ik kan ook geen rechte achterkant maken voor de cliffs maar wel rechte voorkant. vaag.

voor de map die ik wil gaan maken moet ik wel cliffs hebben dus het is een groot probleem.

weet iemand waarom ik gene cliffs kan maken? of is het iets wat je echt onder de knie moet hebben die cliffs?
ik kon bij RA1 wel makkelijk cliffs maken dus waarom hier niet?

Verwijderd

Topicstarter
klein schopje.
anders morgen wel weer ;)

[edit]
haha, 1 uur en 0 minuten later dan mijn vorige post :P

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 12:21
Je moet de grond ook omhoog doen in de clif zelf. Volgens mij zit er gewoon een tutorial bij. Eerst tenminste wel. Daar staat het redelijk duidelijk uitgelegd.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 16:17 schreef Jozz het volgende:
Je moet de grond ook omhoog doen in de clif zelf. Volgens mij zit er gewoon een tutorial bij. Eerst tenminste wel. Daar staat het redelijk duidelijk uitgelegd.
jah, dat de grond in de cliffs ook pmhoog moet dat snap ik :P
RA1 editor was veel makkelijker dan deze. maar ik weet nu, dankzij die tut in FinalAlert2 hoe en wat :)

het werkt niet zo makkelijk maarja.
ik maakte dus al die grond 3 hoger, had ik een level klaar en bleek dat de grond 2 hoger had moeten zijn |:( :P

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 19:21

Wmm

Als de hoeken van je rotsen goed aansluiten dan ben je nog niet klaar.
Ik denk dat je vergeten bent om de grond binnen de rotsen te verhogen.

Als je de rots gemaakt hebt dan heb je nog allemaal witte vlakken erin zitten.
De meeste haal je weg door op de derde knop van rechts in de onderste knoppenbalk te klikken. Het programma verhoogt dan de grond ter plaatse van de rotsen. Maar als je dit gedaan hebt dan kan het zijn dat je nog een paar witte vlakken hebt. Die kun je weg halen door op de knop Flatten Ground (6e van rechts, bovenste werkbalk) te klikken.
Klik nu op een plek binnen de rots waar de grond wel goed is, houd de muisknop ingedrukt en sleep de muis over de witte plekken. Nu gaan ze weg.

Ik hoop dat je hiermee wat kunt.

Verwijderd

maak trouwens ff een link als je map af is, kwil m wel testen :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!!!!!!!!!! strak man.
B-) :o

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 12:21
Op dinsdag 26 maart 2002 20:04 schreef Captain Pervert het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!!!!!!!!!! strak man.
B-) :o
wat is er strak :?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Pagina: 1