Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
denk niet dat ik aan deze uitbreding zal beginnen (enige nieuwe = missies?).
het was opzich wel een koele game!
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
Zo dit weren foto s uit de eerste MISSION
en dit is het begin van de 2de
Zo ik ga weer ff snipen
en gelijk wat meer shots maken ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Maar, dit is een update? Is het niet een beetje raar om te betalen voor een update?
Of is ie niet zo duur?
🌞🍃
Dit is een update dus je heb de org nodigOp zondag 24 maart 2002 21:26 schreef DataBeest het volgende:
Het ziet er iig leuker uit dan de normale Ghost Recon, die is echt saai.
Maar, dit is een update? Is het niet een beetje raar om te betalen voor een update?
Of is ie niet zo duur?
PS van de kosten weet ik niets Krijg hem hier in mijn handen gepropt vanavond
Nu stop ik er ff mee ..
Zo dit waren ze weer
Het is echt een mooie game .. wel moeilijker dan GR zelf
echt schitterende pics
dees gaat ik zeker halen
KAn hem ff niet vinden .
gewoon ff bij de opties kijkenOp zondag 24 maart 2002 22:06 schreef Blackhole het volgende:
Weet iemand nog wat de knop was om je zelf in 3d persoon tezien
KAn hem ff niet vinden .
OKE zal ff kijken en ik ga nu toch maar beginnen met mission 3Op zondag 24 maart 2002 22:12 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
gewoon ff bij de opties kijken
??? wat bedoelje ..Op zondag 24 maart 2002 22:43 schreef devv05 het volgende:
vermeld de filename ook ff
Hier gelijk ff wat nieuwe screens uit mission 3
Zo en hier een paar uit mission 4 ..
Almoet ik zeggen dit is wel een hele gemakkelijke mission ..
Je moet gewoon ff een paar trucks voor blijven en alles killen wat er in de wegstaan
Al waren wel mijn kogels op
ZO die zijn ook weer veilig het gebeid door .
wel balen dat je met een @home (15kb upload) verbinding maar met maximaal 3 spelers kunt spelen..anders geniet je volop van een lag
Naja, dan maar weer alleen voor multiplay met infinite respawns, dan kan ik het nog wel.
There is no magic.
Je moet hem gewoon proberen want ik vond alleen de eerste 2 missions moeilijk ..maar dat kan ook zijn doordat ik weer ff moets wennen aan de besturing ..en zoOp maandag 25 maart 2002 02:12 schreef The Will het volgende:
Ziet er errug gaaf uit, maar zei je nou dat het moeilijker is? Hmm dan is het dus niks voor mij, ik vond GR op easy al behoorlijk moeilijk
Naja, dan maar weer alleen voor multiplay met infinite respawns, dan kan ik het nog wel.
is die dan niet hetzelfde als bij GR?Op maandag 25 maart 2002 06:43 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon proberen want ik vond alleen de eerste 2 missions moeilijk ..maar dat kan ook zijn doordat ik weer ff moets wennen aan de besturing ..en zo
lijkt mij wel, maar als je een spel een tijdje niet gespeeld hebt is het toch altijd ff wennenOp maandag 25 maart 2002 07:52 schreef apocrypha het volgende:
[..]
is die dan niet hetzelfde als bij GR?
Maar als je een halve zool bent die liever neurotisch met een flakgun door een vieze kerker op een stompzinnige planeet rondspringt alsof hij een klodder sambal in zijn aars heeft - nee, dan is Ghost Recon niets voor jou.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Filename: dev-grds.rar/r00/.../bin/cue
Dat is het toch ookOp maandag 25 maart 2002 15:58 schreef pr0t0type het volgende:
Heb al sinds gister, vind het niets meer dan een soort mod.. met xtra levels...
Ook beter dat ie gelukkig maar €17,99 kost in de winkel.
Ik ben weer een tijdje zoet
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Wat me opviel was, dat ik nu ineens veel meer Combat Points te verdelen had na elke missie, volgens mij hebben ze daarin iets veranderd. Moet ook wel natuurlijk, want DS telt maar 8 missies en het origineel 12 ofzo. Weet niet meer...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Rofl, correcte beschrijvingOp maandag 25 maart 2002 15:53 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik snap niet hoe je GR saai kan vinden. Het is allesbehalve saai. In de bosjes kruipen, op de loer liggen, afwachten, toeslaan. Realistische graphics, realistische physics, maar het mooist vond ik het geluid - je hoort echt de wind waaien en je ziet bomem bewegen. Als ik maar lang genoeg op mijn 19 inch kijkdoos staar, waan ik mezelf compleet in het spel. En dat is geen enkel ander spel tot nu toe gelukt. Operation Flashpoint bijna.
Maar als je een halve zool bent die liever neurotisch met een flakgun door een vieze kerker op een stompzinnige planeet rondspringt alsof hij een klodder sambal in zijn aars heeft - nee, dan is Ghost Recon niets voor jou.