Toon posts:

[MB] Abit TH7-II Raid ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit een goede keuze?? Ik zoek namelijk een goed moederbord met raid onboard...

(Het is voor een PIV 2.2GHz en 1GB Rimm)

Heeft iemand ervaringen met dit moederbord? Zo ja wat zijn de postieve/negatieve kanten van dit bord??

:7

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alweer een bijna zinloos topic...

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo zinloos???

:?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:13

markvt

Peppi Cola

zoeken op google.com voor een revieuw ervan :S

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je de search gebruikt, kan je uitvinden dat het een goed moederbord is met RAID en RIMM.

Als je alleen maar komt melden dat je voor je Pentiumpje 4 met wat geheugen dat moederbord neemt is het dus zinloos. Lees de andere topics eens en begin niet weer een topic-waarvan-er-krap-563-van-begonnen-zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 20:36 schreef fredkroket het volgende:
...
Als je alleen maar komt melden dat je voor je Pentiumpje 4 met wat geheugen dat moederbord neemt is het dus zinloos.
...
Pfff ik heb me vraag al aangepast... sorry dat ik in jouw ogen een domme vraag stel...

|:(

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Ik ga hem zelf ook nemen, schijnt wel goed te zijn. Alleen heeft ReseTTim wel eens probs gehad met zijn raid string. Verder niks negatiefs gehoord. Ik ga hem ook kopen.

Tweakers die zijken, ach beschouw ze als 2e klassers op de middelbare school. Zelf net gepest en moeten de frustraties weg werken. Als ze over die tijd heen zijn lezen ze er gewoon overheen. En posten nix. Ze zullen wel posts geil zijn ofzo...
Pagina: 1