Toon posts:

Philips receiver: FR986 of FR996??

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een nieuwe receiver kopen, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke. Wel is zeker dat het een van onderstaande wordt

FR 996 heeft Automatic Sound Type Detection en één audio-ingang en één digitale ingang meer dan de FR986 (8/4 respectievelijk 7/3)Verder heeft de FR996 een A/V spelconnector aan de voorzijde en een heleboel watts meer.
(5 x 100 tegen 5 x 60)

Heb ik dit echt allemaal nodig?

Ik heb verder alleen maar een Sony 29FX20 televisie en binnenkort komt er een dvd speler (DVD952) en een videorecorder van philips. Minidisc zou ik wel willen, maar dit heeft Philips zo te zien niet.

Meer info over de FR996: (http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml;jsessionid=UTDSYYJ5ZHJNSCRQNAVRX2IKGBUTSHAW?divId=0&groupId=AUDIO&catId=HOMEAUDIO_CAT&subCatId=RECEIVERS&productId=FR996_00S)

Meer info over de FR986:
(http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml;jsessionid=UTDSYYJ5ZHJNSCRQNAVRX2IKGBUTSHAW?divId=0&groupId=AUDIO&catId=HOMEAUDIO_CAT&subCatId=RECEIVERS&productId=FR986_00S)

Welke van bovenstaande zouden jullie kopen??

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 22:21
fijne links, not!
Maar dat terzijde.
Als je geen geld problemen hebt moet je gewoon de duurste kopen. Meer vermogen, misschien ook wel betere componenten en xtra aansluitingen krijg je er later niet zo maar bij.

no comment

Verwijderd

filips is kut

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:41 schreef kingofhill het volgende:
filips is kut
Lekker onderbouwde mening zeg :r :(

Maar de links doen het niet, en de types zeggen mij ook niks... :)

Verwijderd

Topicstarter
De links doen het prima.

Maar het enige wat ik wil weten is:

Zal ik ooit al die uitgangen nodig hebben die de FR996 heeft.?

Ik heb alleen een tv, video, en een dvd en verder zou ik niet weten wat ik er op aan KAN sluiten.

Minidisc heeft Philips niet en een ander merk vind ik niet mooi staan.

Trouwens stel dat de link het niet doet, bij www.kieskeurig.nl kan je de gegevens ook bekijken.

Verwijderd

Ik ben er laatst naar de winkel geweest en de verkoper zei dat je veel beter de sony strdb uit die prijsklasse kan kopen... Nou is dat natuurlijk de mening van de verkoper maar hij vond de kwaliteitsverschillen vrij groot...

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:59
Of je al die extra ingangen nodig hebt ligt eraan wat je er mee gaat doen. Als je een minidisc, dvd speler en cd-speler er op aansluit zijn wat meer digitale ingangen altijd wel handig.

En als je idd wat meer te besteden hebt zou ik die iets duurdere kopen.

Verwijderd

Ik weet zo je budget niet maar ik raad je wel aan om te gaan kijken naar een denon/onkio/yamaha/Harman-Kardon te kijken de goedkopere modellen dan ik denk dat je daar veel meer plezier aan gaat beleven dan je doet aan een flipse of bony
Pagina: 1