Toon posts:

Nog een geluidskaart in mijn laptop plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag.
Ik heb pas een laptop gekocht , de toshiba satelite pro.
Nu is mijn vraag , kan ik er nog een geluidskaart in zetten want ik heb hem nodig op muziek mee te draaien.

B.V.D. Richard

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 05:29

jonggoud.nl

@>--"--,--{

er zal er toch al eentje inzitten? En nee, meestal kan dat niet. Of je moet een externe USB kopen, alleen die bestaan niet.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• victorv
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-02-2024

victorv

Locallost

Ik dacht dat SoundBlaster een externe geluidskaart had uitgebracht ("Audigy" of zo) ?

"Accomplishing the impossible means only that the boss will add it to your regular duties."

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik neem aan dat ie gewoon al een geluiskaart heeft.
Misschien heb je de drivers niet geinstalleerd zodat je niks hoort.

• wibblemoo
  • Laatst online: 13:21
geluidskaarten zijn er niet op usb AFAIK maar boxen wel. koop een setje en zet die op je usb poort. problem solved.

of als je persé een gewone jack uitgang wilt, kun je kijken naar pcmcia kaartjes met een extern-kastje met diverse uit- en ingangen. wel prijzig.

edit : ach zo je wilt DJ'n (2e geluidskaart, BPM studio ofzow) dan zou ik voor zo'n pcmcia kaart opstelling gaan. kijk ff bij versch. muziekwinkels

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jongens!!

er is wel een extrerne USB geluids kaart, namelijk die van Creative (SB Extigy) :)

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 20:27 schreef Hielkej het volgende:
jongens!!

er is wel een extrerne USB geluids kaart, namelijk die van Creative (SB audigy) :)
ja en die heet de Extigy

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vergeet niet dat er geen laptops zijn met PCI ofzo, dus uitbeiden gaat via SODIM, PCMCIA, USB of vuurdraad

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:23

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Er zit al een geluidskaart in hoor !!!!!!

Maar mocht je de behoefte hebben, er bestaan PCMCIA geluidskaarten en ook losse USB geluidsmodules (zonder speakers). De genoemde creative is wel heel erg mooi maar ik denk overkill in functionaliteit om alleen muziek te maken al heb je dan wel midi erop zitten.

Gaat het alleen om de midi kan je ook seriele (voor comport) midi interfaces kopen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• wibblemoo
  • Laatst online: 13:21
Op zondag 24 maart 2002 20:30 schreef Skaah het volgende:
Vergeet niet dat er geen laptops zijn met PCI ofzo, dus uitbeiden gaat via SODIM, PCMCIA, USB of vuurdraad
we nemen een dockingstation met pci slot en ook pci is dan een optie.

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:59
Alleen de Extigy? Check http://www.feedback.nl maar eens, en kijk onder multimedia en kies geluidskaarten. Daar staan een aantal mogelijkheden, zowel via de paralelle poort als USB.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

topictitel even aagepast
Pagina: 1