Is er een camera die alleen mpegs/avi enz kan opnemen in betere kwaliteit dan die digi fotocams ?
Thanks!
Thanks!
Goh... ik bedoel iets wat dus verder nix met banden en zooi te maken heeft gewoon een kleine cam die meteen naar mpeg/avi recordOp zondag 24 maart 2002 20:17 schreef Nostradamus het volgende:
Een digitale videocamera
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn digitale videocamera's met 1 of 3 ccd's die tevens op memorystick of compactflash, cd's e.d. kunnen opslaan. Andere opties zijn dure digi fotocams die filmpjes kunnen maken. Of met laag budget een webcam.Op zondag 24 maart 2002 20:20 schreef earthknake het volgende:
[..]
Goh... ik bedoel iets wat dus verder nix met banden en zooi te maken heeft gewoon een kleine cam die meteen naar mpeg/avi record
Rustig maarOp zondag 24 maart 2002 20:44 schreef Nostradamus het volgende:
[..]
Er zijn digitale videocamera's met 1 of 3 ccd's die tevens op memorystick of compactflash, cd's e.d. kunnen opslaan. Andere opties zijn dure digi fotocams die filmpjes kunnen maken. Of met laag budget een webcam.
Dus goh, geef eerst zelf wat meer aan wat je wilt. En weet waar je over praat voor je oordeelt
De nieuwe en tevens dure Sony DV camera's kunnen allemaal wel een MPEG maken. Maar dat kost je wel al snel 800 euro. Je hebt ook draagbare webcams van creative, trust en spypen die een intern geheugen hebben waarmee je filmpjes en foto's kan maken. De kwaliteit is natuurlijk niet zo geweldig maar dat kan je voor de prijs van 50 tot 150 euro wel verwachten.Rustig maar maarem weet je wat types dv cams die dat kunnen ? trouwens, webcam kan je moeilijk ergens meenemen en dan opnemen zonder pc dus daar heb ik dan nix aan lijkt me
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Aha! weet je toevallig dan een draagbare webcam met grootste geheugen en beste kwaliteit ?Op zondag 24 maart 2002 20:58 schreef Johnny64 het volgende:
[..]
De nieuwe en tevens dure Sony DV camera's kunnen allemaal wel een MPEG maken. Maar dat kost je wel al snel 800 euro. Je hebt ook draagbare webcams van creative, trust en spypen die een intern geheugen hebben waarmee je filmpjes en foto's kan maken. De kwaliteit is natuurlijk niet zo geweldig maar dat kan je voor de prijs van 50 tot 150 euro wel verwachten.
Verwijderd
De Sony Network Handycam IP DCR-IP7. En de DCR-PC120, DCR-TVR30.Op zondag 24 maart 2002 20:51 schreef earthknake het volgende:
[..]
Rustig maarmaarem weet je wat types dv cams die dat kunnen ? trouwens, webcam kan je moeilijk ergens meenemen en dan opnemen zonder pc dus daar heb ik dan nix aan lijkt me
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
hmmm
Verwijderd
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
...And the world goes on racing, like the world always will...
...And the world goes on racing, like the world always will...
Kewl thanks!Op maandag 25 maart 2002 14:30 schreef Parlor_Inventor het volgende:
linkjuh : http://www.idshot.com/en/index.html
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq